quote:
voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Denk dat intelligentie in vele vormen komt.
Maar sommige mensen kunnen echt geen fatsoenlijke Nederlandse zin op papier zetten en dan vraag ik me wel eens af hoe het met hun hersenen gesteld is. Maar ik weet dat zelfs dit soort lompe taalverkrachters hele intelligente mensen kunnen zijn.
Denk alleen dat het wel een kleine minderheid is.
quote:
quote:
verkapte zie mij ook slim zijn quote'squote:
Kun je daarmee de weg vragen op verkansie?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
minder verkapte zie mij ook slim zijn quote![]()
zij wel .. zij wappert even en je smeltquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kun je daarmee de weg vragen op verkansie?![]()
Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zij wel .. zij wappert even en je smelt![]()
what doe sit matter when you are riding on the wind of love?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.
Mij niks, ik weet de weg wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
what doe sit matter when you are riding on the wind of love?
Nee. Het feit dat jij chargeert en zaken uit de context probeert te sleuren en hoopt dat anderen daar intrappen, da's kortzichtig.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:28 schreef Netsplitter het volgende:
Dus een autistisch persoon die moeilijk (kan) communiceerd/communiceren is per definitie dom??
Beetje kortzichtig niet???
dat komt dan welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.
Dat vind ik dan verbazingwekkend.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
euh nou..
ik verwaarloos de nodige d's en t's; laat soms gewoon lidwoorden weg omdat ik te lui ben; of maak een zooi van mijn zinsbouw.
daarentegen blink ik toch echt wel uit in wiskunde en is mijn grammatica in engels of frans weer zorgvuldig
Elaborate...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:28 schreef vruitig het volgende:
[..]
Taal voertuig van de geest? Dan zou je knettergek moeten worden.
Waarom ga jij er vanuit dat ik daar vanuit gaquote:Waarom ga jij er vanuit dat de mens er is om te dienen onder andere mensen?
Ah, dus iemand die zaken wèl fatsoenlijk onder woorden weet te brengen, ontbeert gevoel?quote:Waarom kunnen de mensen die ergens in uitblinken dit niet onder woorden brengen? Juist, gevoel.
Ach gut... eigenlijk zijn al die kneuzen die 'hei zij dat ik gepromofeert werdt' schrijven allemaal geniaal. Bless their little heartsquote:Overigens, Einstein was ook niet echt iemand met mensenskills.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik betrap mezelf ook weleens op taalfoutjes op FOK en andere fora's/chat's enzoMaargoed vaak als ik snel een bericht tik dan vind ik de inhoud belangrijker dan de eventuele taalfoutjes, dat ligt natuurlijk anders als ik een officiële brief o.i.d. moet typen maar daar gebruik ik dan voor alle zekerheid ook de spellingscontrole voor
Vaak valt het me ook niet eens op als ik berichten lees op bijv. FOK dat iemand word ipv wordt typed, ik lees op inhoud, niet op taalfouten
quote:
nou zoals ik het zei gevalletjes allebijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |