Ik gaf al aan dat ik waarschijnlijk wat dingen vergeten zou zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef RealZeus het volgende:
TS is namelijk één groep vergeten bij haar uitoznderingen:
Nu vraag ik me af: hoe gaat het met relaties? Hoeveel vaste vriendinnen hebt je al gehad? Hoe gingen die relaties? Hoe is je sociale leven?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef RealZeus het volgende:
-de groep die wel op zich zelf kan wonen maar het prima heeft thuis en ook niet inziet wat er leuk is aan alleen in een huisje zitten.(ik kan het niet bedenken iig)
Ja hoor! Daar kom je vanzelf achter als je een keer met die persoon mee naar huis gaat. En nee, eerder weet je het misschien niet, maar ik knap er ook pas op af zodra ik het weet. Nu pas, helaas, want een ex van mij woont ook nog thuis. Waarom ik toen niet al inzag dat het een kneus is, is mij een raadsel.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
En kunnen de vrouwen, die afknappen op een man van boven de [insert leeftijd] die nog thuis woont ,mij vertellen hoe ze zien dat iemand nog thuis woont???
Dat is in ieder geval al iets. Maar wat iemand anders eerder ook al zei, als je op jezelf woont leer je dingen die je als volwassene gewoon behoort te weten, en die dingen leer je niet zolang er voor je gezorgd wordt. En ja, iedere avond je prakkie klaar hebben staan is ook voor je gezorgd worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik betaal gewoon kostgeld,ik doe mijn eigen was,ik doe de vaat,ik doe de klusjes,dus ik snap jullie aversie niet.
Overdrijven is ook een vak. Maar goed, dat soort reacties ben ik wel gewend van mensen die .... een sociale achterstand hebben... wat vaak ook geldt voor mannen die na hun 30e nog thuis wonenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed,in jullie ogen ben ik natuurlijk een gigantische randmongool [...]
ja, zo kun je wel doorgaan. ik zie ook niet in waarom je zonodig een eigen auto moet kopen, of moet kunnen koken, je kunt toch ook de auto van je ouders lenen en lekker aanschuiven bij de stampot van je ouders?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:22 schreef Dementor het volgende:
....
Dan zie ik niet in waarom iemand zo heel nodig een eigen huis wil huren of nog erger kopen (30 jaar krom liggen).
Waarom woon je nou echt thuis? Ben je zo bang om op eigen benen te staan? Vind je t zo eng om jezelf te moeten vermaken. Er zal zeker een diepere psychologische gedachte achter zitten. Mijn ouders wonen ook beter dan dat ik doe... Lijkt me logisch, ik sta aan het begin van mn carriere en zij zijn daar al veel verder in. Maar dat is geen excuus om niet aan je eigen leven te beginnen. Of blijf je je hele leven thuis wonen?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
*leest rest van topic
Mooi hoor,hoe iedereen alle vooroordelen weer uit de kast trekt.
Eigenlijk zou ik boos moeten worden om dat kortzichtige gelul,maar ik heb alleen maar medelijden.
Wat een kneuzen.
En kunnen de vrouwen, die afknappen op een man van boven de [insert leeftijd] die nog thuis woont ,mij vertellen hoe ze zien dat iemand nog thuis woont???
Daar ben ik op zich wel nieuwsgierig naar.
En waarom ben ik dan zo'n triangeljosti volgens jullie?
Waarom is het ongezond?
Ik wil wel even uitleggen waarom ik nog thuis woon.
Heel simpel,ik heb het goed thuis.Ik zou echt niet weten wat een huisje voor mezelf toevoegt aan mijn leven.
We wonen nu in het centrum van het dorp dus qua plek ga ik er dan sowieso op achteruit.
En het scheelt waarschijnlijk ook dat ik leuke ouders heb.Een moeder die niet zeikt als je dronken thuis komt maar dat zelf ook gewoon wel eens doet.
Ik betaal gewoon kostgeld,ik doe mijn eigen was,ik doe de vaat,ik doe de klusjes,dus ik snap jullie aversie niet.
Maar goed,in jullie ogen ben ik natuurlijk een gigantische randmongool die elke morgen kwijlend tegen het raam van het debielenbusje naar zijn werk gaat en die nog geen bloemperk mag wieden.Enkel wasknijpers in elkaar zetten is mijn doel in het leven.Uiteraard draag ik een luier en moet mama mij voeren.
Dus daarom zal ik het wel niet snappen.
*kwijlt op monitor
Kom Zeus. Vanuit je ouderlijk huis trouwen en dan in het dorp van je ouders gaan wonen is behoorlijk 1890.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zo mag ik het horen/lezen.
Ik woon ook nog thuis en dat heeft niks te maken met het feit dat ik niet voor mezelf zou kunnen zorgen,dat gaat prima.
De werking van de wasmachine,droogtrommel en vaatwasser ken ik uit mijn hoofd en zonder er bij na te hoeven denken.
Ok,ik geef toe dat koken niet mijn sterkste kant is maar de rest van het huishouden is geen probleem.
TS is namelijk één groep vergeten bij haar uitoznderingen:
-de groep die wel op zich zelf kan wonen maar het prima heeft thuis en ook niet inziet wat er leuk is aan alleen in een huisje zitten.(ik kan het niet bedenken iig)
Generaliseren is zo 1990.![]()
20+ al laat?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:43 schreef Manono het volgende:
OK is je huis afgebrand dan heb je een soort van reden maar 30+ en thuiswonen is een regelrechte afknapper natuurlijk, 20+ is eigenlijk al laat. Zou zelf nog liever op de bank van een vriendin of onder een brug gaan liggen, met iemand die de ambitie mist om los van zijn/haar ouders een leven op te bouwen heb ik niks.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef MouseOver het volgende:
Als je thuiswoont en alles zelf doet denk je misschien dat je zelfstandig bent maar dat is maar schijn. Je doet alles misschien wel zelf maar het hoeft niet, als je het niet doet komt uiteindelijk alles ook goed. De verantwoordelijkheid ontbreekt dus.
Waarom zou het te zien moeten zijn? Je komt daar op een gegeven moment toch achter?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
Afwijzen is een meer precieze term als meneer geen duidelijke reden heeft waarom dat zo is.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik ken je nog uit t singles topic en t spijt me zeer maar als je aan een meisje vertelt dat je een zelfstandige jongen van 30 bent die bij papa en mama woont, zal ze zich toch echt ff achter de oren krabben.
Dat iemand je moet nemen zoals je bent is het grootste zwaktebod van de eeuw. Niemand neemt je echt zoals je bent behalve jezelf, de rest zal altijd bepaalde dingen van je bij willen schaven.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik bedoel het niet vervelend, maar jij bent als ik jouw reactie zo lees voor mij echt het prototype man waar ik hard voor zou wegrennen. Je kunt wel vinden dat een vrouw je moet nemen zoals je bent, maar iedereen heeft zo z'n dingen die hij/zij belangrijk vindt in een potentiële partner en zelfstandigheid is er daar voor mij één van. En na jdertigste nog bij je ouders wonen valt bij mij niet onder de noemer zelfstandigheid.
Tja, als je 30+ bent en je woont nog bij je ouders, moet je niet raar staan te kijken als de meeste vrouwen op je afknappen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Waarom zou het te zien moeten zijn? Je komt daar op een gegeven moment toch achter?
Je kunt hier wel heel erg verontwaardigd en niet-begrijpend gaan reageren, maar je zou jezelf ook eens kunnen afvragen of er niet een kern van waarheid in zit.
Ouders voeden hun kinderen op naar zelfstandigheid. Daar hoort bij dat je op een gegeven moment het ouderlijk huis verlaat, ook al heb je nog zulke leuke en gezellige ouders die nooit zeiken. Het gaat er helemaal niet om of je ouders leuke mensen zijn of niet. En natúúrlijk ga je er financieel gezien op achteruit! Dat geldt voor iedereen die voor het eerst zelfstandig gaat wonen. Maar het gaat om echt zelfstandig zijn, jezelf van je ouders losmaken, volwassen worden.
Ik bedoel het niet vervelend, maar jij bent als ik jouw reactie zo lees voor mij echt het prototype man waar ik hard voor zou wegrennen. Je kunt wel vinden dat een vrouw je moet nemen zoals je bent, maar iedereen heeft zo z'n dingen die hij/zij belangrijk vindt in een potentiële partner en zelfstandigheid is er daar voor mij één van. En na jdertigste nog bij je ouders wonen valt bij mij niet onder de noemer zelfstandigheid.
"Het dorp"? Heb je nooit overwogen om "het dorp" te verlaten?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil wel even uitleggen waarom ik nog thuis woon.
Heel simpel,ik heb het goed thuis.Ik zou echt niet weten wat een huisje voor mezelf toevoegt aan mijn leven.
We wonen nu in het centrum van het dorp dus qua plek ga ik er dan sowieso op achteruit.
Misschien kom je er dan ook achter wat het kan toevoegenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Het dorp"? Heb je nooit overwogen om "het dorp" te verlaten?
Ja, misschien wil ik dan ook wel in "het dorp" gaan wonen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien kom je er dan ook achter wat het kan toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |