abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37950433
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou kijk,alle vooroordelen op een rij.
Ten eerste: ik had en heb er op zich weinig problemen mee om nog thuis te wonen.Uiteraard dacht ik er wel eens over na,maar ik zag de noodzaak niet.ik had niet verwacht dat er zo'n grote antipathie tegen thuiswonen bestond.En omdat ik er dit jaar financieel wat op voor uit ben gegaan en omdat mijn puntjes toch niet naar de eeuwige jachtvelden waren ga ik op mezelf wonen.Ik besefte ook wel dat het zo geen jaren meer kon duren.
[quote]
Je denkt niet zelfstandig, je leeft niet zelfstandig, je bent niet zelfstandig. Je bent 1 brok afhankelijkheid en in een gesprek met jou aan een groep met mensen die wel hun eigen rekening betalen e.d. pik je jou er zo uit. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar dat is gewoon zo. Eigen verantwoordelijkheid dragen voor je situatie, je financien en je leven is niet iets wat je thuis leert, je krijgt thuis hoogstens de ontwikkeling van middelen daartoe mee.

[quote]
Wat dat relationeel gebied betreft zi ik niet waarop dat ineens beter zou gaan worden.Ik heb geen relatie,nooit gehad ook en ik heb ook niet de lichtse indruk dat dat binnen afzienbare tijd gebeurt.
En ja,er is inderdaad meer dan het beeldscherm en het toetsenbord of dacht je werkelijk dat mijn hele leven om Fok! draaide?
Nee, het was een beetje flauw van me ok. Denk je niet dat als je alleen woont, je meer kans loopt iemand leuks tegen het lijf te lopen. Je doet zelf je boodschappen, je loopt zelf door de buurt, je raakt eens in gesprek hier en daar. Je neemt sneller een vriendin gezellig mee om bij jou thuis te eten en misschien neemt ze dan een keer een leuke vriendin mee voor de gezelligheid, etc etc. Kansen maak je zelf.

En over die posts, een hele zooi van die posts was ooit in het singles-topic en de maagden-topics waar ik je ook al probeerde te helpen. Van een pot verwijt ketel verhaal lijkt me dus weinig sprake. Daarnaast werk ik ergens waar ik prima aan mijn SC-verslaving toe kan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')