Inderdaad duidelijke teleportatie, geen truc mogelijk met al dat publiek er om heen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:34 schreef Kiteless het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-142204076897070839&q=criss+angel&pl=true
Hier teleporteert ie !
Nou zeg, dat KAN echt geen truc zijn hoor... De ENIGE mogelijkheid is dat ie echt over speciale gaves beschikt.
Verklaar dit maar eens, sceptici !
HAh, 1 scepticus down, lots to goquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:41 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Inderdaad duidelijke teleportatie, geen truc mogelijk met al dat publiek er om heen...
*zucht*
och verrek, logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, hiermee verbergt ie de truc : dat ie geen goochelaar is maar echt paranormale krachten heeft !!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:34 schreef Kiteless het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-142204076897070839&q=criss+angel&pl=true
Hier teleporteert ie !
Nou zeg, dat KAN echt geen truc zijn hoor... De ENIGE mogelijkheid is dat ie echt over speciale gaves beschikt.
Verklaar dit maar eens, sceptici !
2 down, lots to goquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
och verrek, logisch eigenlijk.
[..]
proest....quote:
Mind over matter. Op een dusdanige manier spiritueel ontwikkeld zijn geraakt dat geen materialistische kracht je meer in bedwang kan houden. Ongelofelijk, maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef wijsneus het volgende:
Fuif, wat is jouw verklaring? (als ik vragen mag tenminste...)
---> truthquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mind over matter. Op een dusdanige manier spiritueel ontwikkeld zijn geraakt dat geen materialistische kracht je meer in bedwang kan houden. Ongelofelijk, maar niet onmogelijk.
Waar is jóuw bewijslast dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Dat is wel een heel eenvoudige manier om onder je bewijslast uit te komen.
Hoort dus niet in WFL thuisquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mind over matter. Op een dusdanige manier spiritueel ontwikkeld zijn geraakt dat geen materialistische kracht je meer in bedwang kan houden. Ongelofelijk, maar niet onmogelijk.
Zodra jij het eerste onomstotelijke bewijs van mind over matter geeft, waar geen andere verklaringen voor mogelijk zijn, bij een experiment dat herhaalbaar is, en niet berust op anecdotes, obscure filmpjes en onverifieerbaarheid, zal ik mijn best doen qua bewijslast.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Dat is wel een heel eenvoudige manier om onder je bewijslast uit te komen.
niet bewezen is en hoogst onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zodra jij het eerste onomstotelijke bewijs van mind over matter geeft, waar geen andere verklaringen voor mogelijk zijn, bij een experiment dat herhaalbaar is, en niet berust op anecdotes, obscure filmpjes en onverifieerbaarheid, zal ik mijn best doen qua bewijslast.
Nu echter stel jij iets voor wat zou moeten bestaan waar in z’n geheel geen consensus over is dat het bestaat, en waarvan het gros, indien niet iedereen, der wetenschappers zal zeggen dat het niet bestaat.
Waarom zou ik willen bewijzen dat roze onzichtbare eenhoorns bestaan? Jij zegt dat ze niet bestaan, zorg jij maar voor bewijs!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niets is per definitie onmogelijk, maar ik zou er toch meer waarde aan hechten als een aantal skeptische wetenschappers en goochelaars (bijvoorbeeld Randi) er bij mogen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:16 schreef Brentmeister het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5707686242815764734&q=levitation&pl=true
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |