Inderdaad, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:11 schreef Iblis het volgende:
FuifDuif: Een open mind is okay, maar wishful thinking is minder. Jij zit echt bij het laatste.
is er een reden om aan te nemen dat het kan dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Goed, ik geef natuurlijk toe dat de kans groot is dat deze persoon daadwerkelijk de zaak als echt doet voorkomen, maar dat hij in feite simpelweg trucage toepast... maar dan nog... waarom zou het niet kunnen dat iemand daadwerkelijk mind over matter pleegt?
Jazeker, empirische aanwijzingen! Zie de video's. Dit keer kom je niet weg met het verhaal van de omgekeerde bewijslast!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
is er een reden om aan te nemen dat het kan dan?
Jij hebt daar onderzoek naar gedaan? Dus een science fiction film is ook een aanwijzing dat er rare buitenaardse mannetjes bestaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker, empirische aanwijzingen! Zie de video's. Dit keer kom je niet weg met het verhaal van de omgekeerde bewijslast!
hij zegt zelf dat ie goochelaar isquote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker, empirische aanwijzingen! Zie de video's. Dit keer kom je niet weg met het verhaal van de omgekeerde bewijslast!
Sinds wanneer valt 'door goochelaar uitgevoerd en op video bekeken' onder empirische aanwijzingen?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Empirisch bewijs moet wetenschappelijk getoetst worden. Anders kan ik de videobeelden van Char en Robbert van der Broeke op de commerciële tv ook scharen onder 'empirisch bewijs'.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe zou je zoiets met electromagneten moeten doen? Moet je dan niet ook een magneet op de grond plaatsen? Ik begreep uit dat stuk dat het een 'gadget' is dat in zijn broek zit verweven.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Elroyb het volgende:
Ik denk dat hij elektromagneten gebruikt.
Zo'n magneet zal vast niet zo best zijn voor zijn teelballen...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef onemangang het volgende:
[..]
Hoe zou je zoiets met electromagneten moeten doen? Moet je dan niet ook een magneet op de grond plaatsen? Ik begreep uit dat stuk dat het een 'gadget' is dat in zijn broek zit verweven.
Waarom nietquote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Zo'n magneet zal vast niet zo best zijn voor zijn teelballen...
Je hebt een redelijke magneet nodig om een kikker te laten zweven, moet je nagaan wat voor magneet je nodig hebt om een mens te laten zweven. Denk je echt dat gameten niet beinvloed zouden worden?quote:
idd jaquote:Op donderdag 27 april 2006 21:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Om de een of andere reden ben ik niet echt onder de indruk, maar waar hij wel érg goed in is, is mij irriteren met zijn quasi-mysterieuze gezichtsuitdrukkingen.
Natuurlijk kan het. Misschien is het een techniek die door zeer weinig mensen kan worden toegepast, en zijn de mensen die het dan wel kunnen niet van plan het in het grote publiek te gooien. Zulke verhalen ken ik ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Goed, ik geef natuurlijk toe dat de kans groot is dat deze persoon daadwerkelijk de zaak als echt doet voorkomen, maar dat hij in feite simpelweg trucage toepast... maar dan nog... waarom zou het niet kunnen dat iemand daadwerkelijk mind over matter pleegt?
Dat is het hem nou juist, hiermee verbergt ie de truc : dat ie geen goochelaar is maar echt paranormale krachten heeft !!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
hij zegt zelf dat ie goochelaar is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |