ja wat is het nou?!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, joh ik kijk niets eens naar Jensen.
Heel af en toe kijk ik weleens !
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetjequote:Zaterdag verrassing voor jouBij Paul de Leeuw Rafaëla komt bij hem.
Overigens was dit een offtopic![]()
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Waarom niet?
Ze is zooo leuk en amusantquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat is het nou?!
[..]
wel aandoenlijk dit, vooral dat laatste zinnetje
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatarquote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt altijd stoere mannen-ava's.....
wat moet je nou met zo'n stom tekenfilmfiguurtje?
ik ken 'm niet.... en ik vind 'm stom....quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
Maar Zap Brannigan is stoer! Hij is sexy en heeft humor en mist hersens! De ideale kandidaat voor mijn avatar
quote:
quote:
maak me gek......quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef rena het volgende:
Niet zo bijdehand doen he![]()
anders ga ik je zoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft danquote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
Babette... kan jij echt geeeeeen 1 zondag missen van je drukke schema in juni? Ook niet om mij te zien?
da's wel duidelijk jaquote:
juli... das wel heeel erg lang en verweg en zo. Babette... valt me tegen van je. Binnen een straal van 2 maanden kan je niet eens 1 dag vrijmaken voor je vriendenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, het is één en al vrijgezellenfeest & bruiloft dan
[+ de daarvoor bestemde laatste voorbereidingen enzo]
maar juli is geen enkel probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |