abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37308790
quote:
Knuffelen via internet
LONDEN - Uitvinders hebben de oplossing gevonden voor zakenmensen die het te druk hebben om hun kinderen, huisdier of echtgenoten te knuffelen: een vest dat je op afstand via internet kunt bedienen om dierbaren een klopje op de schouder of een stevige omhelzing te geven.

Het 'knuffelvest' is gepresenteerd op een conferentie voor computertechnologieėn in de Canadese stad Montreal, meldde het Britse dagblad The Guardian woensdag. Onderzoekers ontwikkelden het vest omdat het moderne leven de tijd die we aan familie besteden, „drastisch heeft verminderd”. Aan het einde van het jaar willen de onderzoekers een speciale pyjama voor baby's ontwikkelen, aldus de krant.

bron
Wat vinden we hier van? Ik vind het wel prettig om familieleden niet aan te hoeven raken, anders dan met de vlakke hand eigenlijk. Waarschijnlijk zit die featureset er niet op, maar wie weet valt het vest te programmeren zodat je je vestpersoon even op non-aktief kan zetten met luchtdruk ofzo.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 26 april 2006 @ 13:33:12 #2
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37309663
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat vinden we hier van? Ik vind het wel prettig om familieleden niet aan te hoeven raken, anders dan met de vlakke hand eigenlijk. Waarschijnlijk zit die featureset er niet op, maar wie weet valt het vest te programmeren zodat je je vestpersoon even op non-aktief kan zetten met luchtdruk ofzo.
Misschien leuk om te introduceren bij de volgende meet van je Blijf Van M'n Lijf-vrienden?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_37309801
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Misschien leuk om te introduceren bij de volgende meet van je Blijf Van M'n Lijf-vrienden?

Denk eens wat je met deze vestjes allemaal kan doen. Stel je valt van een grote hoogte, dan is het toch wel okee dat je even met een knopje lucht in je vestje kan pompen, zodat je tenminste door stuitert
  woensdag 26 april 2006 @ 13:41:39 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37309919
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Denk eens wat je met deze vestjes allemaal kan doen. Stel je valt van een grote hoogte, dan is het toch wel okee dat je even met een knopje lucht in je vestje kan pompen, zodat je tenminste door stuitert
Dan krijgt iedereen die een verhoogd risico heeft op zelfmoord zo'n vest.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_37310083
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:41 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dan krijgt iedereen die een verhoogd risico heeft op zelfmoord zo'n vest.

Precies, je krijgt tal van grappige situaties:

- V-v-vaarwel wre-de we-reld...
- Neeeeeeeej, doe het niet, *muisklik*

Maar ook vervangers voor pyama aan en naar bed!, dat wordt: vestje aan, dan start pappa het knuffelprogramma
  woensdag 26 april 2006 @ 19:12:25 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_37319734
*muisklik*

*wurgt*

"Oeps!"
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties