Soppig?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat Bailey niet te veel verandert door die zwangerschap. Straks krijgt ze van die emotionele jankaanvallen en wordt ze helemaal soppig enzo, daar zit ik niet op te wachten. Bailey moet gewoon Bailey blijven.
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Molline het volgende:
[..]
Oh, ik zat aan wat anders te denken ....![]()
![]()
join the clubquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Molline het volgende:
[..]
Oh, ik zat aan wat anders te denken ....![]()
![]()
Spoilerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:51 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben echt verslaafd aan deze serie
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
SpoilerHeb deze scene nog nooit gezien op tv
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat Bailey niet te veel verandert door die zwangerschap. Straks krijgt ze van die emotionele jankaanvallen en wordt ze helemaal soppig enzo, daar zit ik niet op te wachten. Bailey moet gewoon Bailey blijven.
Ik heb hem even veranderd, maar deze vind ik ook niet zo... ze is een beetje skinny..!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Fannetje het volgende:
Die met George en die man op de grond
Die laatste foto van Meredith vind ik echt niet mooi
ja je kan nou wel grapjes maken maar de foto bevat wel degelijk een spoiler.....quote:
Hij bevat er idd eenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je kan nou wel grapjes maken maar de foto bevat wel degelijk een spoiler.....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zag ik ook. Stom hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef babette21 het volgende:
ik wilde trouwens zo'n Seriously-shirt bestellen, maar ze bezorgen niet in Europa
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dit is gewoon een foto van seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:18 schreef rena het volgende:
Ik snap er nu niks meer van.![]()
(Mogelijke spoiler)
precies, dat viel me ook op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, wat doet het er toe....
Dat zal dan wel inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alex was aan het begin van seizoen nog geen regular
Is ze dat niet altijd dan? Ze is zoiezo erg dun..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:52 schreef MaJo het volgende:
Die laatste foto van Meredith, wat is ze daar eng dunNog iets meer dan een uur
Kan iemand mij even een samenvatting geven? Heb alles nu toch al gemist van deze aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:16 schreef rena het volgende:
Ik schrok me dood van die coma patient![]()
Eng!
Dr. ShepherdHij word met de aflevering geiler
![]()
The naziDat is Bailey zelf toch? Briljant
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben echt verliefd op Burkeik kan er niks aan doen
wat issie leuk
![]()
Burke is lief jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef rena het volgende:
Wat een mooi eindMisschien kan ik nu toch vrede hebben met Derek en Addison
![]()
En wat is Burke een schatje van een man zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |