Heb als het goed is nog een vrij grote plastic Buzz thuis staan..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet ik schat. Tis wachten op de dvd, maar nu is hij al tevreden met de trailer. Vooral het begin stuk
op naar de sterren en daar vooorbijjjjjjj

Nou eigenlijk niet idd... wil chillen met een biertje op de bank dan..quote:

Ja serieus... Ice Age vond ik zelf de minste van alle animaties...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Ice Age voor mij
En dan Monster&Co

Wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 april 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb als het goed is nog een vrij grote plastic Buzz thuis staan..
Als ik ga verhuizen zou ik hem weggooien... dus als hij hem wil mag Daantje hem hebben!!

quote:Op woensdag 26 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hou zo van die jongen![]()
Zondag lekker verhuizen Gijs.... heb er geen zin in

Moest erg lachen toen ze op het strand naar elkaar toe renden.... die leeuw steeds bozer en bozer..... die zebra... shiiiitttquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond Madagascar werkelijk briljant

Oh ja Finding Nemo ookquote:Op woensdag 26 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Shrek is cool,......... maar Finding Nemo, Monsters en Co en Toy Story 1 en 2 vind ik echt cooler

Ja is die cool... heb ik nog niet gezien!!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond Madagascar werkelijk briljant

Zal eens kijken of ik hem nog kan vinden!!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ja natuurlijk willen we die hebben

Ja ik ken het.. sta je vrij vrolijk op, totdat je wakker word word geschud door het nieuws uit de wereld.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef Tain het volgende:
Lekkere nieuwsberichten ook weer zo op deze ochtend
'Nederlandse "aidsgenezeres" doodt mensen'
[upd] Canadese (12) vast voor drievoudige moord

Wild Boyz zijn zo vaak zo niet grappigquote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Die wild boys zijn echt gek hoor........ dit had wel eens hun dood kunnen zijn
http://www.dumpalink.com/(...)_vs_A_Bunch_Of_Lions

Wat een gestoorde ventquote:Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Kijk en ZO stop je auto's![]()
Serieuze wous die agent
http://www.davesdaily.com/videoclips/259-police-chase-spoof.htm

Geen idee... heb nog nooit een aflevering gezien... dit ziet er wel gevaarlijk uit zeg maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Wild Boyz zijn zo vaak zo niet grappig

Dat is het ook vaak, gevaarlijk maar niet grappigquote:Op woensdag 26 april 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee... heb nog nooit een aflevering gezien... dit ziet er wel gevaarlijk uit zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |