Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilquote:Op woensdag 26 april 2006 08:36 schreef Quinny het volgende:
He Sjo bedankt he dat je die trailer van Cars hebt laten zien aan Daan
Hij kan hem al mee praten zeg maar
Toch maar overwegen om met hem naar de bios te gaan
Idd,... als ik naar de States zou moeten zou ik ook wel in SF willen wonen....quote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
SF is heel cool. Zou daar best willen wonen. Wereldstad
Ja, maar Utrecht-Den Haag fietst nog niet zo lekker aanquote:
PROESTquote:Op woensdag 26 april 2006 09:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht-Den Haag fietst nog niet zo lekker aan
Hey bitch... hoe is het met je huis? Lig je nog op schema?quote:
bij ons ookquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilIs na 10 minuten alweer weg of rent naar het scherm
nopequote:Op woensdag 26 april 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey bitch... hoe is het met je huis? Lig je nog op schema?
Met kids op vakantie gaan is nog veel coolerquote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laatste vakantie met z`n tweetjes komende 20 jaar
Hou zo van die jongenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bij ons ook![]()
nog geen 10 minuten binnen
ok... naar huis.... jas... daaaagggg
Daan![]()
Weet ik schat. Tis wachten op de dvd, maar nu is hij al tevreden met de trailer. Vooral het begin stukquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilIs na 10 minuten alweer weg of rent naar het scherm
Ja maar jij bent geen 2quote:Op woensdag 26 april 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/overthehedge/
Die film lijkt me nog veel grappiger dan Cars eigenlijk
Kijkt hij nu veel Toy Storyquote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
op naar de sterren en daar vooorbijjjjjjj
Nee, maar ik vind boerende eekhoorns grappiger dan pratende auto'squote:
He lekker.... en de keuken?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope![]()
![]()
![]()
gisteren vloer binnengekregen voor beneden.... en plafond geverfd... boven is alles af
nu beneden nog
Als ik zeg "op naar de sterrennnnnn"quote:Op woensdag 26 april 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kijkt hij nu veel Toy Story
Buzz
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Tevens vind ik de Pixar films beter dan de Dreamworks animatie films,.... maar dat is persoonlijk
Jij hoopt ook van niet hequote:Op woensdag 26 april 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga je het nog wel halen voor zondag dan??![]()
Nee, Ice Age voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..
Maar voor kids is Disney echt beter volgens mij!!
Shrek is cool,......... maar Finding Nemo, Monsters en Co en Toy Story 1 en 2 vind ik echt coolerquote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..
Maar voor kids is Disney echt beter volgens mij!!
Ice Age kan ik ook zo om lachenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Ice Age voor mij
En dan Monster&Co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |