abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37302501
Ik zal even kort mijn verhaal doen.
Sinds 4 jaar ben ik als weekend-/vakantiehulp werkzaam bij een ICT bedrijf van ca. 25 werknemers. Ik werk op vrijwel elk moment dat ik tijd heb. Ik heb bewezen zeer flexibel te zijn en op meerdere afdelingen goed gedraaid (verkoop, technische dienst). Iedereen is dan ook erg tevreden over mijn werk(houding). Ook mijn afstudeerstage loop ik bij ditzelfde bedrijf. Daarbij werk ik in deze periode ook als weekendkracht waardoor ik 6,5 dagen per week maak. Omdat het einde van mijn studie in zicht komt heeft het bedrijf mij een baan aangeboden. Het aanbod was in eerste instantie een jaarcontract met 1600 euro bruto p/maand voor een functie als externe accountmanager (sales consultant), maar dit is verhoogd naar 1800 n.a.v. mijn (schrik)reactie. Er zijn geen aanvullende voorwaarden van toepassing, behalve het wettelijk verplichte. (vakantiegeld e.d.)
Het gaat hier om een 40-urige werkweek.

Nu vraag ik mij af wat jullie van dit aanbod vinden aangezien ik 1800 als startsalaris niet al te veel vind bij een bedrijf dat je door en door kent. Wanneer ik ben afgestudeerd ben ik bachelor of engineering en 23.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fraggertje op 26-04-2006 09:00:19 ]
pi_37302708
Te weinig voor iemand met een HBO opleiding
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_37302710
Ga eens fijn bij de concurrent kijken zou ik zeggen.
pi_37302748
Paar keer hard lachen speciaal met een technische opleiding.
pi_37302833
hahahahaha.. ze naaien je waar je bij staat
  woensdag 26 april 2006 @ 08:33:29 #6
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_37302847
Hoeveel uur per week?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_37302877
1800 voor iemand van 23 jaar met HBO is niet gek hoor... dat het bedrijf je door-en-door kent zou wel een reden kunnen zijn dat je iets hoger begint. Je kunt eens informeren bij een concurrent wat zij te bieden hebben, maar om dan meteen over te stappen is ook weer een beetje overdone. En misschien heeft het bedrijf waar je nu zit hele goeie secundaire arbeidsvoorwaarden (bijv. je werkgever betaalt je hele zorgverzekering + aanvullende verzekering.. scheelt je bruto zo 160 euro).
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_37302893
Lijkt me een marktcomform salaris voor een bachelor. Daarbij ben je ook nog erg jong.
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_37302921
Ik ben een nog niet afgestudeerd HBOer doe de richting Bedrijfskundige Informatica. Heb goede secundaire arbeidsvoorwaarden : Gsm waar ik tot 250 euro per maand prive mee mag bellen. Auto van de zaak. Tevens heb ik een werk week van 36 uur. Dat betekent dat ik naast mijn 25 vakantie dagen nog eens 20 ADV dagen extra heb dus zeg maar 45 vakantie dagen per jaar. Ik heb ook een prestatie bonus die is maximaal 5,5% van het jaarsalaris. En natuurlijk het vakantiegeld. Ik ben 24 jaar en krijg 2600 bruto geen vet pot maar goed. Kan altijd beter.

Ik weet uit ervaring dat ik bij sommige bedrijven meer kan verdienen zeg maar 3100 maar dan verlies ik wel mijn auto en mijn 20 adv dagen tevens is prive bellen op de gsm ook minder.

Een vriend van mij 25 jaar geen MBO of HBO opleiding krijgt nu 3500 bruto. Hij is dan wel Unix beheerder.
pi_37302925
Tsja, voor 6,5 dag per week is 1800 niet veel.. Als het voor 5 dagen is mag je echt niet klagen hoor.. Hoeveel verdiende je er eerst? Een gemiddeld startsalaris voor een afgestudeerde HBO-er, ongeacht je ervaring, komt meestal niet hoger dan 1900 bruto uit.. Waarom ga je niet bij een grotere organisatie solliciteren?? Sleep je er ook nog een lease-autootje uit.
pi_37302946
Ik zou wel es bij een concurrent gaan kijken, even een gepsrekje aangaan, enkijken of je te weten kunt komen wat je daar gaat verdienen. Naar mijn mening is 1800 veels te weinig.
Trots van het Noorden!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 april 2006 @ 08:45:35 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37302967
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:36 schreef 3rdStrike het volgende:
En misschien heeft het bedrijf waar je nu zit hele goeie secundaire arbeidsvoorwaarden (bijv. je werkgever betaalt je hele zorgverzekering + aanvullende verzekering.. scheelt je bruto zo 160 euro).
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:59 schreef Fraggertje het volgende:
Er zijn geen aanvullende voorwaarden van toepassing, behalve het wettelijk verplichte. (vakantiegeld e.d.)
Ik vind het aan de lage kant, gezien men weet wat ze aan je hebben. Een MBO'er op de 1e lijns helpdesk kan al ruim 2100 verdienen voor 36 uur.
pi_37302980
Het gaat om 40 uur per week en er zijn geen aanvullende voorwaarden (behalve gsm voor zakelijk bellen).
Tja veel van mijn studiegenoten beginnen met dik 2000 euro...en daar komen dan auto etc. bij... daarom valt het me nogal tegen.

Ik zit nu op 9 euro bruto (incl vakantiegeld) dat ik per uur verdien voor weekendwerk/vakantiewerk en 250 euro stagevergoeding.
pi_37302985
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:40 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben een nog niet afgestudeerd HBOer doe de richting Bedrijfskundige Informatica. Heb goede secundaire arbeidsvoorwaarden : Gsm waar ik tot 250 euro per maand prive mee mag bellen. Auto van de zaak. Tevens heb ik een werk week van 36 uur. Dat betekent dat ik naast mijn 25 vakantie dagen nog eens 20 ADV dagen extra heb dus zeg maar 45 vakantie dagen per jaar. Ik heb ook een prestatie bonus die is maximaal 5,5% van het jaarsalaris. En natuurlijk het vakantiegeld. Ik ben 24 jaar en krijg 2600 bruto geen vet pot maar goed. Kan altijd beter.

Een vriend van mij 25 jaar geen MBO of HBO opleiding krijgt nu 3500 bruto. Hij is dan wel Unix beheerder.
Klinkt te goed om waar te zijn... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
  woensdag 26 april 2006 @ 08:47:51 #15
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_37302990
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:41 schreef TheoJanssen het volgende:
Tsja, voor 6,5 dag per week is 1800 niet veel.. Als het voor 5 dagen is mag je echt niet klagen hoor.. Hoeveel verdiende je er eerst? Een gemiddeld startsalaris voor een afgestudeerde HBO-er, ongeacht je ervaring, komt meestal niet hoger dan 1900 bruto uit.. Waarom ga je niet bij een grotere organisatie solliciteren?? Sleep je er ook nog een lease-autootje uit.
Wat hier gezegd wordt. Voor 6,5 werkdag per week is het inderdaad niet denderend, maar ik weet dan ook niet hoe de werkgelegenheid is in jouw sector. Voor 5 dagen in de week mag je absoluut niet klagen.

Let vooral niet op de mensen hier die roepen dat ze met minder dan ¤ 3.000,- netto per maand genoegen nemen!!! Dat is een ongelovelijke onzin!!! Zeker voor een starter.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:50:07 #16
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_37303023
Bij de grote it jongens zoals logica cmg krijg je als hbo-er ook 1800 bruto. Toegeven, dan zit er wel een lease auto bij, ziektenkosten verzekering enzv enzv.. Maar ik ken ook afgestudeerde hbo-ers die maar 1600 ofzo krijgen.. Het kan beter. maar ook slechter.
pi_37303042
Mijn vriendin start bij de INGbank. Ze volgt een traineeship van 1 jaar. De ING betaalt de hele opleiding plus ze krijgt het eerste halfjaar 1500 per maand + 300bonus, daarbij ook nog auto v/d zaak en telefoonkostenvergoeding. Het tweede halfjaar gaat ze al naar 2000 per maand...

Nu snap ik zelf ook wel dat je de ING niet kunt vergelijken met een bedrijf van 25 werknemers maar het is wel een groot verschil.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:51:39 #18
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_37303044
quote:

Ik weet uit ervaring dat ik bij sommige bedrijven meer kan verdienen zeg maar 3100 maar dan verlies ik wel mijn auto en mijn 20 adv dagen tevens is prive bellen op de gsm ook minder.

En daar geloof ik dus geen ene flikker van!!!

De ICT markt is de afgelopen 5 jaar bevroren geweest! Geen salarisverhogingen! Als je geluk had, dan kreeg je alleen een inflatie correctie! Zelf ben ik afgestudeerd in de HBO Bedrijfskundige Informatica en heb 5 jaar ervaring. Pas nu beginnen de salarissen iets te stijgen... maar dan nog niet veel.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:51:41 #19
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_37303045
ja ik weet ook niet wat ik hier lees, maar sommige mensen denken dat ze op hun 23e al een volwaardig salaris gaan verdienen. Dat is gewoon onzin...3000 euro zit er dus echt niet in hooR!!!!!
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
pi_37303050
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het aan de lage kant, gezien men weet wat ze aan je hebben. Een MBO'er op de 1e lijns helpdesk kan al ruim 2100 verdienen voor 36 uur.
Secundaire arbeidsvoorwaarden over het hoofd gezien

2100 voor een startende MBO'er voor 36 uur?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 april 2006 @ 08:56:08 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37303113
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Secundaire arbeidsvoorwaarden over het hoofd gezien

2100 voor een startende MBO'er voor 36 uur?
TS is ook geen starter voor dit bedrijf en heeft ervaring met de werkzaamheden binnen het bedrijf.
Als ik daarnaast de vacature zie op www.caiway.nl moet je dat als startende MBO'er zo onder de knie hebben
quote:
Wij bieden:
Een fulltime aanstelling in een informele, jonge en
dynamische omgeving. Het salaris bedraagt afhankelijk
van opleiding, leeftijd en ervaring maximaal 2.147,-
per maand (op basis van 36 uur).
Wij vragen:
  • Relevante opleiding op MBO-niveau;
  • Goede kennis van diverse besturingssystemen
    (o.a. Windows, Macintosh);
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van gesprekstechnieken;
  • Zelfstandige werkinstelling;
  • Klantgerichte instelling;
  • Betrokken en positieve instelling;
  • Bereidheid tot werken in avonduren en weekenden;
  • Flexibel inzetbaar tussen 08.30 uur en 21.00 uur;
  • Circa 1 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met de diensten en/of producten van CAIW
    Diensten B.V.
  • pi_37303119
    Lijkt mij niet slecht hoor, maar even bij andere bedrijven kijken kan natuurlijk nooit kwaad
    pi_37303161
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 08:38 schreef TheHolyOne het volgende:
    Lijkt me een marktcomform salaris voor een bachelor. Daarbij ben je ook nog erg jong.
    Huh?
    pi_37303179
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef Abonides het volgende:

[..]

En daar geloof ik dus geen ene flikker van!!!

De ICT markt is de afgelopen 5 jaar bevroren geweest! Geen salarisverhogingen! Als je geluk had, dan kreeg je alleen een inflatie correctie! Zelf ben ik afgestudeerd in de HBO Bedrijfskundige Informatica en heb 5 jaar ervaring. Pas nu beginnen de salarissen iets te stijgen... maar dan nog niet veel.
    Ok en wat zou voor mij een reden zijn om te gaan liegen hierover :S.

Ik ben in 2001 begonnen bij dit bedrijf eerst al stagair en zo beetje opgeklomen naar boven. Het bedrijf is KPN en zit in salarisschaal 9. Mocht je de CAO kunnen vinden vast wel kan je het zelf controleren. KPN is een ex staatsbedrijf vandaar de ADV dagen. En de salarisen zijn zeker bevroren geweest maarja bij een dergelijke functie hoort een salarisschaal dus durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat dit gewoon waarheid is. Ik kan ook voor een functiecontract gaan dan krijg ik 8,5% meer salaris per maand maar ik vind de adv dagen wel lekker zo voor school en zomaar eens vrij aangezien mijn vriendin in de zorg werkt.
    pi_37303225
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef blade182 het volgende:
    ja ik weet ook niet wat ik hier lees, maar sommige mensen denken dat ze op hun 23e al een volwaardig salaris gaan verdienen. Dat is gewoon onzin...3000 euro zit er dus echt niet in hooR!!!!!
    Precies, en 1800 is zeker niet veel, maar het is altijd meer dan je stufi of die schamele stagevergoeding/bijbaantje.. De meeste groei in salaris maak je meestal de eerste 5 jaar door, daarna ga je er alleen fatsoenlijk op vooruit om af en toe te job-hoppen.
    pi_37303268
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 08:32 schreef FuckYou het volgende:
    hahahahaha.. ze naaien je waar je bij staat
    vind je? voor een hbo start-salaris in sales? waar zou je meer kunnen verdienen dan ¤1800 bruto direct na je studie volgens jou?
    I got soul, but I'm not a soldier
    pi_37303273
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:00 schreef Donders het volgende:

[..]

Leeftijd speelt zeker een rol, maar daarnaast kan je geen flikker. Je bent pas echt interessant als je relevante werkervaring NA je studie hebt opgedaan. Bij TS is dit een ander verhaal, maar ga je bij een groot bedrijf solliciteren zijn dit wel de 2 factoren waar naar gekeken wordt.
      woensdag 26 april 2006 @ 09:07:37 #28
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_37303290
    1800 euro voor een HBO-starter is niet slecht, maar je zou vanwege je ervaring binnen het bedrijf wel wat meer mogen verwachten. Ik zou in salarisonderhandelingen inzetten op zo'n 2000 / 2100 euro en zeker niet genoegen nemen met minder dan 1900.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_37303392
    quote:
    Ik ben een nog niet afgestudeerd HBOer doe de richting Bedrijfskundige Informatica. Heb goede secundaire arbeidsvoorwaarden : Gsm waar ik tot 250 euro per maand prive mee mag bellen. Auto van de zaak. Tevens heb ik een werk week van 36 uur. Dat betekent dat ik naast mijn 25 vakantie
    ....
    Hebben jullie nog behoefte aan een software architect?
    Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
    pi_37303443
    Wij in ieder geval wel
    3000 kan ik je niet bieden, wel een traineeship in de states en een leaseautootje
    pi_37303599
    Gna. Ik was benieuwd wat een bedrijf dat een ongekwalificeerde starter dergelijke voorwaarden biedt wel niet over heeft voor iemand met afgeronde opleiding en gedegen werkervaring.
    Thx neway
    Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
    pi_37303644
    sja, als een nog niet-afgestudeerde starter al zulke voorwaarden en beloningen krijgt voorgeschoteld..
    pi_37303682
    is weinig ,dit verdien ik als mbo-er al toen ik 20 was....

met hbo moet dat stukken hoger kunnen toch wel minimaal 2500
    pi_37303779
    2500?!?! voor een afgestudeerde HBO-er die NIETS kan???

2500 euro, dat zijn 5500 ouderwetsche guldens! Sorry, maar dan zal je toch echt wat meer in huis moeten hebben dan alleen een papiertje.
    pi_37303784

[ Bericht 100% gewijzigd door TheoJanssen op 26-04-2006 09:36:28 ]
    pi_37303818
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:30 schreef rival het volgende:
    is weinig ,dit verdien ik als mbo-er al toen ik 20 was....

met hbo moet dat stukken hoger kunnen toch wel minimaal 2500
    En je bent nu 24, hoe ben je doorgegroeid in je salaris?

Ik heb het idee dat iedereen hier hoog wil inzetten wat gewoon niet reeel is als je net op de arbeidsmarkt komt kijken. Zoals al genoemd in een reactie hierboven: de groei zit in de eerste jaren. Je kunt wel gigantisch hoog inzetten met je salariseisen maar je moet het wel waar kunnen maken en je wilt ook groeien.

Als ik het goed herinner stond in een Elsevier boekje van 2004 dat de gemiddelde IT HBO'er na 1 jaar werken op 1500 netto per maand zat. Als je inzet op 2500 bruto met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zit je hier al flink boven als starter op de arbeidsmarkt.
    pi_37303864
    Ik persoonlijk vind dit te weinig.
    Zelf ben ik ongeschoold (wel veel werkervaring) en zit op dit moment daaroverheen.
    Ja 1800,- tot 2000,- is een startsalaris. voor HBO'ers. Maar je hebt je strepen al verdient (imho).
    Ik zou richting de 2100,- gaan persoonlijk in jouw situatie.
    Profiel opgeheven.
    pi_37303930
    Vergeet niet dat TS bij dezelfde werkgever blijft. Hij geeft zelf aan 9 euro bruto te verdienen, dus 1440 euro bruto. Hij heeft zijn strepen verdiend, dus krijgt hij boven die 1440 nog eens 360 euries erbij. Voor werk wat hij al beheerst.
      woensdag 26 april 2006 @ 09:46:14 #39
    38243 NoComment
    Cruisin' in the pow...
    pi_37303966
    Van wat ik hoor van studiegenoten die net afgestudeerd zijn en nu werken, verdienen ze tussen de 1800 en 2400 per maand. Degene die 2400 verdient krijgt bovendien nog eens 1000 euro per maand extra omdat ie in het buiternland zit (Duitsland) maar moet er wel bij zeggen dat de sec. voorwaarden niet best zijn en er van hem verwacht wordt dat hij een uur of 60 per week werkt...

DUs 1800, tsja, je kunt proberen voor de 2000 te gaan, en misschien 1900 te krijgen, maar bedenk wel dat je nog maar begint.. en de IT sector is niet echt super geloof ik heh? Hierboven heb ik het namelijk over HTS Luchtvaarttechnologie, is op het moment aardig wat vraag naar van onder andere Airbus die 1200 engineers uit NL wilt hebben
    Life's like music, get the rhythm..
    pi_37304072
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:44 schreef TheoJanssen het volgende:
    Vergeet niet dat TS bij dezelfde werkgever blijft. Hij geeft zelf aan 9 euro bruto te verdienen, dus 1440 euro bruto. Hij heeft zijn strepen verdiend, dus krijgt hij boven die 1440 nog eens 360 euries erbij. Voor werk wat hij al beheerst.
    Het gaat niet om hetzelfde werk. Ik sta nu in de winkel naast mijn studie. In mijn nieuwe functie moet ik servers en netwerken aanbieden aan potentiële klanten, en het contact met bestaande klanten onderhouden. Dat is natuurlijk wel een trapje hoger...
    pi_37304112
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:44 schreef TheoJanssen het volgende:
    TS kan idd wat hoger inzetten dan 1800. Bruto zou 2000 wel mogelijk moeten zijn.
    pi_37304144
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Fraggertje het volgende:

[..]

Het gaat niet om hetzelfde werk. Ik sta nu in de winkel naast mijn studie. In mijn nieuwe functie moet ik servers en netwerken aanbieden aan potentiële klanten, en het contact met bestaande klanten onderhouden. Dat is natuurlijk wel een trapje hoger...
    Ja, maar je blijft een verkoper. Je weet waar je het over hebt, alleen de klant is anders. Dit ziet je werkgever ook in. Waarom wil je eigenlijk bij je huidige werkgever blijven?

Wat voor studie heb je eigenlijk gevolgd?
    pi_37304486
    Als ik dit zo allemaal lees voel ik me ook steeds meer genaaid.

Situatie: 30 jaar. Werkervaring in de IT: >10. Opleiding: HBO Informatica (niet afgemaakt, wel P).
    Werkweek: officieel 40 uur, meestal 45-50.
    Vakantiedagen: 28
    13e maand: nee
    (Kerst)Bonus: nee
    Auto vd zaak: nee
    Laptop van de zaak: nee
    Privé bellen van de zaak: nee
    Opleidingdmogelijkheden intern: nee
    Vakantiegeld: 8% wettelijk; geen ADV of wat dan ook.
    Overuren: 100% (maar zwaarder belast dus maar ¤ 5,50 netto per uur)
    Pensioenregeling: ja, net
    Ziektekosten: ja, collectief, maar wel grotendeels zelf dokken natuurlijk
    Functie: Systeem- en netwerkbeheerder extern
    Salaris: na 3 jaar bij dit bedrijf eindelijk 1820,- bruto

Ik heb ik diverse gesprekken aangegeven dat het ook tijd wordt voor meer, maar mijn baas blijft volhouden dat ik een marktconform salaris heb. Ik ben het er niet helemaal mee eens...leuk als je 24 bent denk ik?
    pi_37304554
    @soeski Als ik jou was had ik allang weg geweest daar! Je bent 30 en dan 1820 bruto! Als buschauffeur verdien je al snel veel meer.
    pi_37304625
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:54 schreef TheoJanssen het volgende:

[..]

Ja, maar je blijft een verkoper. Je weet waar je het over hebt, alleen de klant is anders. Dit ziet je werkgever ook in. Waarom wil je eigenlijk bij je huidige werkgever blijven?

Wat voor studie heb je eigenlijk gevolgd?
    Elektrotechniek. Ik wil graag blijven omdat het bedrijf en mijn collega's goed bevallen. Daarnaast zit het bedrijf in de groei en lijkt er daardoor een goed toekomstperspectief te zijn.
    pi_37304631
    Marktconform...2150,- minimaal voor 36 uur, 1803,- voor 32/36 uur en ga zo maar door.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_37304727
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 10:17 schreef UnleashMitch het volgende:
    Marktconform...2150,- minimaal voor 36 uur, 1803,- voor 32/36 uur en ga zo maar door.
    Ervaring heb je met:
    -Het operationeel, tactisch beheer van de netwerk- en telecominfrastructuur in complexe organisaties;
    -De diverse bovengenoemde systemen en bijbehorende applicaties;
    -Het werken volgens ITIL-processen;
    -projectmatig werken.

en:
    Wij vragen

* Kennis op HBO-niveau van ICT, alsmede specifieke opleidingen op het gebied van Windows server based computing, (bij voorbeeld MCSE)Citrix, netwerkapparatuur. Ruime werkervaring op dit gebied is een vereiste.
    * Kennis van dataopslag- en backupsystemen.
    * Sterk analytisch vermogen en een proactieve werkhouding.
    * Ervaring met ICT in de zorg is een pré.

Allemaal leuk dus, maar die ervaring HEB je niet.. Een bedrijf vind het totaal niet interessant dat je een bijbaantje in een computershop hebt gehad.
    pi_37304783
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 10:17 schreef Fraggertje het volgende:

[..]

Elektrotechniek. Ik wil graag blijven omdat het bedrijf en mijn collega's goed bevallen. Daarnaast zit het bedrijf in de groei en lijkt er daardoor een goed toekomstperspectief te zijn.
    Tsja, als je meer wilt verdienen moet je bereid zijn om risico's te nemen. Leuke collega's kom je overal tegen.. Daarnaast heeft het werken bij een groot bedrijf, met aandacht voor zijn medewerkers, ook zijn voordelen;
    Collectief verzekerd
    autootje van de zaak
    cursussen en certificeringen van de zaak
    uitjes/meetings/feestjes
    betere loopbaanbegeleiding
    meer doorgroeimogelijkheden
    goede reden om bij de volgende jobhop meer te krijgen dan een ander.
    pi_37305027
    Ik ben dan ook langzaamaan op zoek naar iets anders.
    Ervaring genoeg:

Windows Servers NT/2000/2003, van installatie tot implementatie
    Exchange 5.5/2000/2003 met OWA en OMA
    Sharepoint, SQL DBS koppeling e.d.
    Diverse backuppakketten zoals Arcserve en Veritas
    FireWalls en router-beheer, VPN, Terminal Server (Citrix, Cisco)
    Werkplekbeheer; NT/98/ME/2000/XP is allemaal gesneden koek
    Printerbeheer, installatie en onderhoud
    Wel bijna alles Microsoft gebaseerd; geen ruime UNIX of MAC ervaring.
    Communicatief vaardig; dagelijks contact met klanten; klein beetje accountmanager spelen

Dus sja...ik ga mijn CV maar eens plaatsen
    pi_37305210
    Het verbaast me toch keer op keer weer wat voor verwachtingen qua salaris bepaalde mensen hebben als ze net afgestudeerd zijn... Als je kersvers van het HBO afkomt weet je in feite nog helemaal NIETS en kun je vind ik ook geen startsalaris verwachten van ver boven de 2000 bruto, get real zeg!

(Maar er zijn altijd uitzonderingen, en de lucky bastard die het wel krijgt is de uizondering die de regel bevestigt)
    Assumption is the mother of all f***-ups
    pi_37305243
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef FoxF1 het volgende:
    Het verbaast me toch keer op keer weer wat voor verwachtingen qua salaris bepaalde mensen hebben als ze net afgestudeerd zijn... Als je kersvers van het HBO afkomt weet je in feite nog helemaal NIETS en kun je vind ik ook geen startsalaris verwachten van ver boven de 2000 bruto, get real zeg!

(Maar er zijn altijd uitzonderingen, en de lucky bastard die het wel krijgt is de uizondering die de regel bevestigt)
    amen
      woensdag 26 april 2006 @ 10:46:09 #52
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_37305263
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef FoxF1 het volgende:

Kennis van het bedrijf daarentegen is wel erg belangrijke kennis en daarmee kom je imho wel aan de 2000.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_37305353
    voor (praktisch) hetzelfde werk vind ik een salarisverhoging van 50% meer dan genoeg!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')