quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:Zow wie heeft het hek van de funnyfarm open laten staan zeg?
Zijn alle dolle idioten weer terug op stal?
* Puckzzz vroeg zich vanochtend al af waar de SC was gebleven, maar even naar beneden scrollen en diverse gesloten topics zien en lezen zei genoeg
Ik hoop dat er nu dus ook duidelijk een lijn is bepaald tussen baggeren en off-topic gaan? dat van gisteren was dus puur baggeren en van een heel ander niveau dan het off-topic gelul wat wij wel eens veroorzaken ![]()
Goede morgen mensen.
Alleen maal weer lief en braaf zijn in de SC
![]()
Dat moeten we zelf doen en kunnen reguleren.
vandaag weer een frisse start met een fris topic..
Kom er vanmorgen achter dat ik een opdracht heb voor een fotoreportage op 5 mei van jeugdtoneel.
![]()
Heel erg leuk natuurlijk. Alleen moet ik dan 6 mei retevroeg richting de Meet rijden. Eens kijken of ik dat makkelijker via de A31 door Germanium kan doen, dan door heel Nederland zitten trutten op 100 en 120km/h
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes