Ik zou qua gok een beetje tussen jullie hoeden in gaan zitten, trouwens. Met een lichte neiging naar de hoed van broer.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Ik wil op mijn gok ook wel een hoed zetten, svann.
Met de zomer in aantocht en gaten in de ozolaag vind ik een hoed nog niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Om op te eten, dus. Niet om te dragen. Een hoed dragen is stom.
Beschik jij over de ultrageheime leeftijdsinformatie van svann?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:52 schreef Arcee het volgende:
Ik zou qua gok een beetje tussen jullie hoeden in gaan zitten, trouwens. Met een lichte neiging naar de hoed van broer.
Ja. Dat zijn zeer relevante overwegingen. Maar blijf dan in hemelsnaam binnen als je zo'n ding opzet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:53 schreef sig000 het volgende:
Met de zomer in aantocht en gaten in de ozolaag vind ik een hoed nog niet zo'n slecht idee.![]()
Waar vinden we een goed hoedenrestaurant?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Ik wil op mijn gok ook wel een hoed zetten, svann.
Ik bevind mij onder de nieuwsgierigen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Beschik jij over de ultrageheime leeftijdsinformatie van svann?
Hm... Mysterieus, hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef svann het volgende:
Waar vinden we een goed hoedenrestaurant?
Minder wil ik jullie toch niet aandoen.
Ga je 't daar, onder 't genot van een hoed en een drankje, dan onthullen, svann? Eerst onthullen en dan aan tafel, uiteraard. Afhankelijk van wie de hoed krijgt geserveerd.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef svann het volgende:
Ja, ik ook. Maar dat leidt bepaald niet automatisch tot kennis.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef Arcee het volgende:
Ik bevind mij onder de nieuwsgierigen.
Da's svann.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Hm... Mysterieus, hoor.
In een gemiddelde Steakhouse mag je de hoed ophouden.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, het moet trager, hoorde ik laatst.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Weer een nieuw topic?
Tering, wat gaat het snel.
En juist daarom zou ik het mezelf nooit aandoen om Borsato te downloaden. Laat staan te kopen.quote:Ik ben ZO een psychopaatje in spe..
Bij mysterieuze vrouwen leidt bijna niets tot iets, of zoiets.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Ja, ik ook. Maar dat leidt bepaald niet automatisch tot kennis.
Zou ik normaal zéker uit 't vorige topic hebben overgenomen, svann. Ware het niet dat deze niet aanwezig was in deel 55.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:57 schreef svann het volgende:
Arcee, je moet nog even de OP plaatsen!
Um... zou je zo goed willen zijn nog even....
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Ik was even afgeleid, ik heb al een uur het nummer Rood van Marco Borsato aanstaan, omdat ik er fysiek naar van wordt, maar daar ook weer van geniet.
Weet ik veel. Ik heb het over het nummer.quote:
Dat bikkeltopic moet ook nodig weer een schop.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:57 schreef svann het volgende:
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |