lijkt me eerder een albino man, die man hee puuuuuquote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef MrSASO het volgende:
Wat een wigger die gast in dat filmpje hahaa
hmja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef voskat het volgende:
de eerste is volgens mij:
is cool deze trui
Ga jij dan ook zo'n filmpje maken?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:59 schreef Danilo87 het volgende:
Hahaha, vetste filmpje, maar ik wil die truitjebest hebben
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoordenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef Smots het volgende:
Zou de jongen van het filmpje weten dat 'ie op nationaal niveau wordt uitgelachen?
Het lijkt me erger om een uur lang op zijn badkamer opgesloten te zitten.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoorden
Ik hoop het welquote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef Smots het volgende:
Zou de jongen van het filmpje weten dat 'ie op nationaal niveau wordt uitgelachen?
Whehehe, dat lijkt me wel mooi.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt me wel mooi.
Overal waar 'ie komt vragen mensen aan 'm of ze zijn capuchon en zijn kraag even mogen aanraken.
en dan wordt ie mad boos en dan roep je, eej no spang swaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Of ze zeggen: He swa... jeweetog
En lachen hem daarna keihard uit.
Alleen als hij weet waar je huis woont.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ie er achter komt swa dan komt ie ons allemaal doodvermoorden
Weet je wat nog erger is, hij komt mij nog bekent voor ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:48 schreef Smots het volgende:
Naarmate ik 'm vaker zie moet ik er harder om lachen.
Djiezus H. Kraist on a pogostick, wat is het toch een intens trieste varkensboer......
nee het is een computer animatie niemand is echt zoquote:Op woensdag 26 april 2006 18:49 schreef snotje het volgende:
Is dit echt?
Lelijk hè, als een geplande hype niet aanslaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Smots het volgende:
OOOOOEEEEHHH!
Echt? Dat schept perspectieven!!!!
Da's één....quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Lelijk hè, als een geplande hype niet aanslaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |