quote:Onderwerp: me m'n nicht (gelezen 1714 keer)
birdie
Nieuw Lid
*
Gepost op: 15-04-2006 08:26:02
Ik moest gaan slapen bij m'n nicht en we waren heel de nacht alleen thuis.
Ze is echt lekker en we hebben het gedaan.
Maar, ik heb ook nog een vriendin Asjemenou heb ik haar nou bedrogen? Huh?
quote:Onderwerp: Ik ben 18 jaar ik heb het nooit gedaan en geen vriendin moet ik me schamen? (gelezen 2773 keer)
jeroentjebreda
Nieuw Lid
*
Geslacht: Man
Gepost op: 27-03-2006 21:04:27
Hallo ik ben 18 jaar en ik heb het nog nooit gedaan ik ben bijna 19 moet ik me schamen?
Dat kan ook... als er zaad op je vinger zitquote:Op woensdag 26 april 2006 00:17 schreef Herald het volgende:
wordt dit weer een sekswoordenboekbashtopique? Op dit elitaire snobforum voor sexperts is anders ook vaak genoeg gevraagd of je van vingeren zwanger kan worden hoor
Beste ...quote:Onderwerp: me m'n nicht (gelezen 1714 keer)
birdie
Nieuw Lid
*
Gepost op: 15-04-2006 08:26:02
Ik moest gaan slapen bij m'n nicht en we waren heel de nacht alleen thuis.
Ze is echt lekker en we hebben het gedaan.
Maar, ik heb ook nog een vriendin Asjemenou heb ik haar nou bedrogen? Huh?
Zo' kanslozen vliegen er toch meteen af?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:17 schreef Herald het volgende:
wordt dit weer een sekswoordenboekbashtopique? Op dit elitaire snobforum voor sexperts is anders ook vaak genoeg gevraagd of je van vingeren zwanger kan worden hoor
Ook een leuke:quote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Blauwbaard het volgende:
Dr. Love op TMF was ook altijd echt lachen, echt op het niveau van: "Ik ben 13 en heb nog nooit gezoend, ben ik nu zwanger?"![]()
Asjemenou huh?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef Camplo het volgende:
Gut 'o Gut er is een heeel stout mannetje in Nederland:
[..]
![]()
quote:Ik ben bijna 13 en nog maagd, is er iets mis met mijn vader?
quote:Ik heb een relatie met mijn zus, mijn ouders weten er niets van. we zijn niet verlief....blablabla
quote:Ey mense
ik wil x bier flesje in me kont stoppen
maar als k vasaline smeer en dan bier fles in stop
kan dat kwamelijk een bierflesje??
gr diedje
quote:
Die heeft echt in de Fancy gestaan ja.. een bevroren curryworst die afbrak toen ie ontdooidequote:Op donderdag 27 april 2006 08:36 schreef metalheadBOC het volgende:
nog een leuke met hoog fancy gehalte...
Ik heb een braadworst in mn doos gedouwd en nu is ie af gebroken wat moet ik doen.
mvg
anoniempje
er van uit gaande dat het blad maar 1x in de maand uit komt en je nooit weet of je brief er in komt reken maar even uit hoelang dat ding er in kan zitten voor dat ze antwoord heeft![]()
Duhh, het is toch Onzin voor leven!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |