Puick ding jaquote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt aanbid mij ook![]()
En ik heb een niuewe gitaar gekocht, geen hele dure maar hij is tov![]()
Ja wat hij dus zegtquote:
Ik ben net begonnen maar dit is een puik gitaartje waar ik weer even mee vooruit kenquote:De SA gitaren van Ibanez hebben een schitterend gestroomlijnde, ranke body. Daardoor ligt de gitaar comfortabel tegen het lichaam. De SA 120 is uitgevoerd met twee humbuckers, gekoppeld aan een 5-standen schakelaar waarmee je vijf klankvariaties kunt kiezen. Bovendien is de gitaar voorzien van een prima werkende tremolo.
Niet fokken maar spelen jijquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef VaderJacob het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik ben net begonnen maar dit is een puik gitaartje waar ik weer even mee vooruit ken![]()
ibanezquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef VaderJacob het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ik ben net begonnen maar dit is een puik gitaartje waar ik weer even mee vooruit ken![]()
Sorry koning dribbel ik ga meteen aan het werkquote:
Die 2e hands crap van jou hoef ik nietquote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ibanez
had je beter mun maverick kunnen kopen
Ibanezquote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ibanez
had je beter mun maverick kunnen kopen
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die 2e hands crap van jou hoef ik niet![]()
toch denk ik dat die mav van mij kwalitatief wat beter isquote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die 2e hands crap van jou hoef ik niet![]()
hapquote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch denk ik dat die mav van mij kwalitatief wat beter is
maar zul je over een half jaartje wel merken, moet je af en toe wat hardware vervangen
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch denk ik dat die mav van mij kwalitatief wat beter is
maar zul je over een half jaartje wel merken, moet je af en toe wat hardware vervangen
Gekut met microfonen heb je wel, maar ik vind het geluid van mijn (elektro-akoestische) Crafter toch echt beter met microfoons ervoor, dan dat ik hem inplug...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:41 schreef Even het volgende:
Nieuwe Acoustische: RichwoodVersterkbaar dus daar ben ik wel blij mee.. Geen gekut met microfonen meer
![]()
Foto's volgen![]()
Element. Dat klinkt weliswaar iets minder mooi, maar je hoeft wat minder doodstil in de zone van je microfoon te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef Gitarist het volgende:
Hoe versterken jullie je akoestische gitaar het liefst?
Acousticaster, geen last van feedback en toch een mooi en vol akoestisch geluid!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef Gitarist het volgende:
Hoe versterken jullie je akoestische gitaar het liefst?
Hoe komen de trillingen van de lucht dan in de klankkast? Door dat kleine roostertje?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Acousticaster, geen last van feedback en toch een mooi en vol akoestisch geluid!
[afbeelding]
Voor zover ik weet worden de trillingen voornamelijk doorgegeven via de brug aan het bovenblad, wat vervolgens de lucht in de kast laat trillen. Dat is bij een "gewone" akoestische gitaar ook het geval.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hoe komen de trillingen van de lucht dan in de klankkast? Door dat kleine roostertje?![]()
Herstel, je ziet geen open klankkastquote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef guitarist.nl het volgende:
het element zit in de brug, maar ik zie helemaal geen klankkast
Hangt ook een beetje van het element af. Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat ik m'n Ibanez (met Fishmann elektronika) meenam naar een studio waar de technicus erop stond om zowel via line als via mic op te nemen. Achteraf werd de microfoontrack in beide gevallen de prullenbak in gegooid.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Element. Dat klinkt weliswaar iets minder mooi, maar je hoeft wat minder doodstil in de zone van je microfoon te zitten.
Nou ja, daar kan je ook nog wel wat leuks mee doen. Zelfs al is de gitaar niet perfect zuiver (vanwege neurotische gitarist) dan nog neem je wat van het geluid van de ruimte op en met een beetje mixwerk levert dat een natuurgetrouwere track op dan alleen element.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef BUG80 het volgende:
zowel via line als via mic op te nemen
Gaaf manquote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, daar kan je ook nog wel wat leuks mee doen. Zelfs al is de gitaar niet perfect zuiver (vanwege neurotische gitarist) dan nog neem je wat van het geluid van de ruimte op en met een beetje mixwerk levert dat een natuurgetrouwere track op dan alleen element.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |