Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik praat ook maar Brainpower na.
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.quote:
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef K33T het volgende:
[..]
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.
Over half jaar á 1 jaar is-ie weer mod. Let maar op.
Uhm?quote:
Naïevelingquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:03 droomde Renesite het volgende:
Ga daar maar niet vanuit.
Eerst sollicteert-ie naar de functie weblogger, voordat hij ONZ ook gaat modden. Alles voor maximale aandacht, het is niet andersquote:
Wedje leggen dan?quote:
quote:
Hoi.quote:
Binnen 1 jaar sollicteer je naar een of andere functie op Fok. Denk maar aan FP-moderator, weblogger, en dergelijke.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Wedje leggen dan?Jij beweert dat ik binnen een (half) jaar mod ben?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:13 schreef K33T het volgende:
[..]
Binnen 1 jaar sollicteer je naar een of andere functie op Fok. Denk maar aan FP-moderator, weblogger, en dergelijke.
Wedden?
Gaan we terugkrabbelen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef K33T het volgende:
[..]
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.
Over half jaar á 1 jaar is-ie weer mod. Let maar op.
Ik bood je net een weddenschap aan. Eentje waarover je zelf "Let maar op" zei. Ga je terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef K33T het volgende:
En jij durft zeker geen wedje aan te gaan?
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef K33T het volgende:
Mwah, ik verhoog eerder de voorwaarden.
En ik wacht nog steeds of je wel aandurft om de weddenschap te sluiten.
Mij boeit het dan ook he-le-maal niet wat jij zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:25 schreef K33T het volgende:
Échte vent?
Ja hallo, voor mij is een echte vent niet iemand die krampachtig zorgt voor zijn imago, maar aan alles schijt heeft. Alsof het 'm niks interesseert.
Stil nou toch, je maakt z'n avatar aan het huilenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij boeit het dan ook he-le-maal niet wat jij zegt.!
Jij bent diegene die fel anti-mij is en dat ook in haast elk topic moet laten merken.
Maakt niet uit, hoor.Ga vooral door! (
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |