Ik weet hetquote:
Wees dan gewoon net als ik recalcitrant, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
Verveelt snel inderdaad.
Ja, ik wil. ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei net een aantal dingen tegen m'n lief met drie woordjes
Dat kan natuurlijk niet.
Het wordt een beetje Bordewijk met drie woorden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nouja, ik bedoel, niet dat ik nou zoveel te vertellen heb hoor...
maar meestal wel net iets meer dan drie woorden.
Zeg maar meisje hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond dames en heren!
quote:
Nou weet ik niet wie of wat Bordewijk is....quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een beetje Bordewijk met drie woorden.
Goedenavond, meisjequote:
We hebben elkaar eigenlijk in Breda bij Breda Barst ontmoetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor die gelegenheid zou ik de moeite nemen om naar het hoge noorden te rijden.
Ik moest wel, ik werd gedwongen.quote:
Kleine meisjes zijn OK! Want grote meizen torenen boven mij uit, en dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben tenslotte maar een luttele 1.63 meter.![]()
Nou dan, pest me dan niet zo. Ik werd er triestig van en een triestige Sven wil je niet meemakenquote:
Wij zijn ook een keer bij jou in de buurt geweest, in Hengelo was dat meen ik, daar hebben we toen met zijn 5en in een bed geslapen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben elkaar eigenlijk in Breda bij Breda Barst ontmoetEn toen bij jou geslapen
Nou ja, ik bij Jip, maar dat was ook goed gezelschap
Jaja, Noorscheschut is ook Hoogeveen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |