4.50 voor bier()en ze zitten te blowen(is volgens mij coffeeshopppquote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
das vooral een goed uitgeruste tent, veel schermen enzo, ik vind er verder geen fuck aan../
Hee ben jij er ook weer, gezelligquote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als Buijs dat konijn van een Huntelaar ziet krijgt hij het bloed al tussen z'n tanden!
Ja, simpelweg omdat Ron Jans heeft gezegd dat het resultaat heilig is, en ze er dus geen spectaculaire wedstrijd van zullen maken. Bovendien zijn ze onervaren, niet slecht.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef Jaytonism het volgende:
En daarom maar 1 goal tegen?
Ik denk dat 't vanavond 2-1 wordt voor Ajax & volgende week met 2-0 stunten in Euroborg.
En kuyt zou Huntelaar wel even kapot schoppen blablablabla. We weten het ondertussen al.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als Buijs dat konijn van een Huntelaar ziet krijgt hij het bloed al tussen z'n tanden!
De kachel?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef space-kees het volgende:
[..]
4.50 voor bier()en ze zitten te blowen(is volgens mij coffeeshoppp) hou ik niet van
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En kuyt zou Huntelaar wel even kapot schoppen blablablabla. We weten het ondertussen al.
Iedereen schijt in z'n broek voor Huntelaar.
o.a vanwege voorval blind vanochtend met telegraaf. Daarbij ook, dat deze wedstrijd in het begin stuk stroever zal lopen dan tijdens ajax-feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag me af waar je dat op baseert eigenlijk. Ik baseer mijn argument op de onervarenheid, de zes wedstrijden in zeer korte tijd wat Groningen nog nooit heeft meegemaakt en bijkomend het spel wat Groningen doorgaans uit laat zien.
Waarom zou Ajax er vroeg doorheen zitten volgens jou?
Dat riepen jij en je maatjes een week voor Ajax - feyenoord en feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt zo Huntelaar wel ff neer schoppen.... Hoe kom je aan die onzin?
Laat 'm nou lullen joh, die Buijs die komt Huntelaar helemaal niet tegen op het veld.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En kuyt zou Huntelaar wel even kapot schoppen blablablabla. We weten het ondertussen al.
Iedereen schijt in z'n broek voor Huntelaar.
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat riepen jij en je maatjes een week voor Ajax - feyenoord en feyenoord - Ajax.
't Zit diep he?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ahw.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef space-kees het volgende:
[..]
nee op leidseplein dat sportcafé
[Play-Offs] Feyenoord - Ajax #2. Zoek maar is goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan mag jij mij een link geven naar het stuk waar ik dat gezegt heb.
Dat soort dingen spoken al sinds het einde van de groepsfase CL, en is daarna bij elke wedstrijd - om het echie - binnen Ajax-kringen gaan spelen. Inter thuis, Inter uit, Roda voor de beker, de zes wedstrijden op rij, Feyenoord uit , Feyenoord in de playoffs, nu en straks ook in de finale. Mentaal zit het sinds de dubbele ontmoeting met Feyenoord erg goed bij de spelersgroep.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
o.a vanwege voorval blind vanochtend met telegraaf. Daarbij ook, dat deze wedstrijd in het begin stuk stroever zal lopen dan tijdens ajax-feyenoord.
Kijk, dat hoop ik dan weer.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef Suijk het volgende:
Dat is wat ik hoop. Wat ik denk, is dat de piek van Ajax vorige week is geweest, dat het heel erg moeizaam gaat, een zenuwachtig gelijkspelletje vanavond, mentaal tikkie, nog meer onrust en dan in de Euroborg lullig verliezen. Het is nog geen enkele keer 3 wedstrijden achter elkaar goed gegaan dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |