abonnement Unibet Coolblue
pi_40535557
Volgens de Sheffield site heeft Saidi niet gescoord
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:25:00 #227
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40536924
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens de Sheffield site heeft Saidi niet gescoord
Ik heb het toch echt gezien .
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:26:12 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40536953
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik heb het toch echt gezien .
en ik ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40538411
Even wat quotes uit het sparta forum.
waarin te lezen valt dat feyenord supporters weer eens wilde rellen.
quote:
Na 3,5 maand zonder Sparta waren vol verwachting naar de open dag geweest. Lekker een biertje doen vooraf. Er kwamen denk ik zo`n veertig à 50 supporters van Sheffield in de kroeg. Wij waren met zo`n 10 Spartanen. De sfeer onderling was heel goed. Plotseling kwam er denk ik zo`n 100 man van alle kanten ons provoceren. Deze groep profileerde zich als kakkerlakken en gooide met stenen, sloeg met riemen, stak met messen en ontzag niets of niemand. Zomaar om niets!! De engelse supporters waren duidelijk overvallen door dit voorval, met als gevolg dat er diverse mensen steek- en snijwonden opliepen. Ik ben gvd zo pissig over. Een open dag van Sparta en een vriendschappelijk potje en dan dit. Ik schaam me eigen als Rotterdammer. Een ieder die hier verantwoordelijk voor is die zich voordoet als F-supporter is het licht in z`n ogen nog niet waard. Bij mij, en mijn vrienden, zit alles onder het bloed,waarvoor dank imbeciele tyfuslijders! Ik hoop echt, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, dat dit tuig nooit meer op- en rond een voetbalveld verschijnt. Ik schaam me als Nederlander en Rotterdammer voor datgeen wat gebeurd is.
quote:
van vak x guestbook

over een ander verhaal gesproken!
met 200 man op zoek naar rellen en dan eindigen in mineur, omdat het resultaat tegen valt.

Ach ja wat zal ik er van zeggen!
Niks lijkt mij in dit geval het beste.


327)
NIEUWS!!!

Plaats:
-
Zaterdag, 5. Augustus 2006 23:35


--------------------------------------------------------------------------------

Zo een 200 Feyenoord fans hebben tijdens de wedstrijd Sparta - Sheffield de supporters Sparta te lijf wilde gaan, alleen zagen ze zo'n 400 Engelsen over het hoofd die gezamelijk en gezellig een pilsje aan het pakken waren, na wat te hebben geprovoseert wilden ze eieren voor hun geld kiezen, alleen dachten de Spartanen en de Engelse fans daar nu eventjes anders over, en wat er volgde was een ware klopjacht en veldslag.
Tafels, stoelen, stenen echt van alles vloog er door de lucht, de Engelsen(die toch al voor niets en niemand terug deinsen begonnen zelfs in te steken met messen en andere steek voorwerpen, echt ongelooflijk om te zien, na een minuut of 20 en de eindelijk gearriveerde ME keerde de rust weer terug, met als resultaat dat er 4 feyenoorders moesten worden afgevoerd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
TRIEST!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_40540290
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Even wat quotes uit het sparta forum.
waarin te lezen valt dat feyenord supporters weer eens wilde rellen.
[..]


[..]

TRIEST!!!!!!!!!!!!!!!
pi_40543499
Was een leuk potje wel. Voor rust vond ik Sparta wat mat, na rust maakten ze verdiend gelijk. Sheffield United erg matig voor een Premiership-team. Wel leuk, die hoeveelheid fans die er weer was. Waren er volgens mij meer dan wat menig Nederlands team mee neemt naar uitduels. Bij Sparta - PSV waren er alvast minder Eindhovenaren vorig jaar, ADO Den Haag had toen wel redelijk wat meegenomen.

Ik vond de defensie van Sparta op Polak na goed spelen. Voor rust kwam al het gevaar van Sheff Utd via de kant van Polak. Olfers en Schenkel fysiek prima, De Roover deed ook leuke dingen en had veel inzet. Medunjanin vond ik ongelukkig spelen. Aan de bal is het genieten, maar te vaak had hij de bal niet en was hij onzichtbaar. Of hij wilde het te mooi doen. Bouaouzan vond ik fijn invallen, paar mooie acties en dan ook een schot of pass er op laten volgen.

Wel geinig, die kerel die op Gerald Vanenburg lijkt was er ook weer. Stond wederom te schreeuwen in de goot daar. Saïdi was "een shoarmavreter" en een "tering Feyenoorder".

Sowieso een leuke tribune, de Denis Neville. Alleen al luisteren naar die echte Sparta-fans is schitterend.

Dat penaltyschieten in de rust was wel vaag. Die ene Marokkaan zonder handtas was al af, ging ie nog een keer een Panenka showen.

En ik denk inderdaad dat die kerel iets gezegd had tegen "klotelul" Jol. Misschien "You already know the result?" ofzo.....

En Saïdi zal wel mogen tekenen daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:24:19 #232
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40549029
Die panenka was mooi inderdaad En dat handtasje was lachwekkend
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:55:23 #233
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_40549876
Zijn de Nederlandse journalisten tegenwoordig 'embeded' bij de KNVB zodat het falen van nutteloze systemen als 'de uitkaart' en andere gedrochten niet in de media mogen worden uitgemeten? Of is het tegenwoordig normaal dat ook in Nederland door wat gedrochten genaamd supporter hun collega-supporters proberen lek te steken dat het geen enkele nieuwssite haalt?
Bij de BBC hebben ze er geen last van: http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/south_yorkshire/5250292.stm

Dan speciaal voor methodmich nog even de handtas:
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:18:18 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40554394
En ik sta nog op de foto ook wel op de achtergrond he
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40554718
in een roze polo ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:29:11 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40554812
neuh, ik sta in de gracht
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40554906
oe, mag ik je handtekening ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:32:47 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40554942
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
oe, mag ik je handtekening ?
Waar wil je hem hebben?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40554977
op die kut parkiet die altijd in het stadion loopt
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_40555127
en dan gaan we ons nu opmaken voor de wedstijd tegen blackburn.

met onze verdeiging, en ster keeper, moet dat een uitje worden.

,


,
,


,

voor blackburn
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:41:32 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40555247
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
op die kut parkiet die altijd in het stadion loopt
whehehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:43:03 #242
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40555300
Wel jammer dat je tegen Blackburn niet met je seizoenskaart naar binnen kan. Ik ga denk ik toch wel, Engelse clubs zijn altijd leuk.

Al verwacht ik deze keer wel een flinke Nederlaag, net als een paar jaar geleden tegen Leeds.
pi_40555364
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat je tegen Blackburn niet met je seizoenskaart naar binnen kan. Ik ga denk ik toch wel, Engelse clubs zijn altijd leuk.

Al verwacht ik deze keer wel een flinke Nederlaag, net als een paar jaar geleden tegen Leeds.
ik ga ook wel, maar inderdaad jammer dat je niet met SSC naar binnen kan.

ben ik jou weleens daar tegene gekomen ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:49:57 #244
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40555561
Ik denk het niet. Jij zit op de DN, neem ik aan?
pi_40555684
klopt, en voor de verbouwing op kasteel vak b

kom je nooit in het supporters home ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:57:28 #246
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40555869
Ik kom al zo'n 18 jaar met mn vader bij Sparta en het supporters home en de DN zijn te druk voor hem . Daarom zit ik ook op de kasteeltribune (en vroeger op de houten bankjes van de eretribune).
pi_40555940
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik kom al zo'n 18 jaar met mn vader bij Sparta en het supporters home en de DN zijn te druk voor hem . Daarom zit ik ook op de kasteeltribune (en vroeger op de houten bankjes van de eretribune).
aha je zat op stand vroeger toen de banken nog hard waren en de kroketten warm en lekker
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_40576158
Goed werk Stpan, met die handtas. Lijkt nog net of ze hand in hand lopen. Zo had Pim het gewild.

Waar zat jij? En H.Flick?

* methodmich zat direct daar in die hoek, 16B meen ik. Wij keken voor rust Polak in de rug en na rust Bouaouzan in de ogen.

Grappig trouwens, dan ben ik toch niet ver van DG verwijderd geweest zonder het te weten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40582287
Mijn SCC is voor vak 21. Maar ik denk dat ik het woensdag eens op de DN ga proberen, als er nog kaarten zijn en ik een uurtje eerder naar huis mag van mijn baas
pi_40582692
ik denk dat er nog ruim 10000 kaarten zijn. dus dat hoeft geen probleem te geven
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')