of trek je carnavalspak aan en zet er een radio naast en zing meequote:Op maandag 8 mei 2006 03:18 schreef ook_gek het volgende:
vogelverschrikker neer zetten
Dan ken jij de duiven van tegenwoordig nog niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
of trek je carnavalspak aan en zet er een radio naast en zing mee
dan komen ze echt niet meer terug hoor
idd, ze gaan meekoerenquote:Op maandag 8 mei 2006 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ken jij de duiven van tegenwoordig nog niet.![]()
Straks krijgen ze postduif-traumatische stoornissenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:54 schreef Vhiper het volgende:
Net ophangen is zeer effectief.![]()
Nesten verwijderen voordat ze eieren gelegd hebben en constant wegjagen (Consequent in blijven!) werkt ook goed.
Die beestjes de nek omdraaien, zeker met jonkies erbij is simpelweg harteloos![]()
Degene die het leven niet in haar waarde weet te respecteren zal altijd op een laag niveau blijven.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef freddygonzales het volgende:
Mijn ouders hadden een keer een nest in de voortuin. Ik heb daarna met de tuinslang dat nest uit de boom gespoten. Hahahahahahadie duif zat erop op dat moment je had hem moeten zien wegvliegen toen ik zo`n straal koud water tegen ze hol aanspoot
![]()
![]()
Duiven zijn smerige takkebeesten en als ik rij en staat er eentje voor me op de weg dan geef ik altijd extra gas. Weet je wat het grootste probleem is??? Mensen die die "arme" diertjes brood en ander voedsel gaan voeren. Kappen ermee! Zul je zien dat de duiven populatie binnen een paar jaar gekrompen is.
Huilliequote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Degene die het leven niet in haar waarde weet te respecteren zal altijd op een laag niveau blijven.
Kneus.
Das een nepperquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:03 schreef Jor-El het volgende:
Speciaal anti duiven materiaal.
Werkt gegarandeerd. Werkt ook tegen irritante zoogdieren. Inclusief mensen.
LOL
[afbeelding]
Precies. Ranzige sadisten die gasten die daadwerkelijk die dieren wat aandoen/deden.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Degene die het leven niet in haar waarde weet te respecteren zal altijd op een laag niveau blijven.
Kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |