Da's niet spectaculairquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een simpel draadje spannen over de balkonrand.
Maar het werkt wel. Het is simpel en goedkoop, en voldoende om te doen voorkomen dat de duiven zich neerzetten op de balkonrand.quote:
Lijkt me inderdaad de beste oplossingquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
zou je die nog kunnen vinden? kan je leuke dingen mee doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zag eens op een of andere gadget-site een apparaatje staan. Een soort watersproeier met een bewegingssensor. Bedoeld om bijvoorbeeld katten van een gazon te houden.
je bedoelt een draadje met een nader te bepalen (meestal zeer hoog) voltage?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een gigantisch beest! Is ie sneller dan een vette duif?quote:
dat de tafel niet omklapt zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een gigantisch beest! Is ie sneller dan een vette duif?
Hoe hoeft ze denk ik alleen af te schrikkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een gigantisch beest! Is ie sneller dan een vette duif?
en nu heeft ze een kunstheup?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:11 schreef Nepthys het volgende:
De buurvrouw van mijn oma heeft haar hele balkon ingesmeerd met groene zeep, om de duiven uit te laten glijden(geen idee of het ook werkt overigens)
Deze kat draagt geen broek, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De meeste katten schijten in een broek voor een grotere vogel dan een merel
Volgens mij is ze op vakantie (of ze ligt al een hele tijd met een gebroken heup op het balkon, dat kan ookquote:
de bedoeling was om de duiven weg te jagen niet om ze te laten plakkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Drifter__ het volgende:
Van die plakmatten op het balkon plaatsen![]()
Ze plakken. En dan laten opeten door je kat ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bedoeling was om de duiven weg te jagen niet om ze te laten plakken![]()
Heb je dat eerst zelf uitgeprobeerd?quote:Op maandag 8 mei 2006 03:18 schreef ook_gek het volgende:
vogelverschrikker neer zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |