abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37280828
quote:
Het is nog onduidelijk wanneer de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic Nederland zal verlaten. Zij heeft geen geldige reisdocumenten. Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten. Dat liet haar pleegvader H. Meulenkamp dinsdag weten.

De rechter bepaalde vorige week dat Taïda onrechtmatig in Nederland is. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) liet daarop weten dat de 18-jarige Kosovaarse uiterlijk vrijdag het land moet verlaten. Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen en niet wil wachten op uitzetting. Volgens Meulenkamp werkt de Immigratie- en Naturalisatiedienst aan een oplossing.

Wat er gaat gebeuren als ze op vrijdag nog steeds niet de juiste papieren heeft, is onduidelijk. Ook is onbekend wat haar eindbestemming zal worden.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_geldige_reis.html

Mooie smoes weer....wel binnen kunnen komen zonder papieren maar terug gaan lukt niet?
pi_37280988
Eerst
quote:
Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen
En dan..
quote:
Taïda heeft geen geldige reisdocumenten
Beetje vreemd verhaal ja..
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:21:15 #3
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_37281003
Ik word een beetje doodziek van die meid die alle fratsen uit de kast probeert te halen om toch maar te blijven.
En al die media aandacht eromheen vind ik bijzonder storend.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_37281096
Oh, dat heeft de Nederlandse staat nooit gestoord, hoor. Vooral Somali's zijjn zo massaal genaaid. HonderdenAfrikanen zijn zonder papieren afgevoerd naar Nigeria (dat betaald kreeg per hoofd dat men accepteerde) en minstens evenveel naar een verkeerd land dat toevallig in de buurt lag ("U kunt vast ook terecht in Oezbekistan"). Maar nu is het ineens een probleem?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:24:25 #5
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37281108
Fratsen, smoes?

Ehm, Taida moest het land toch verlaten omdat ze geen geldige documenten zou hebben? En dan nu opeens klagen dat ze het als smoes gebruikt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  Redactie Sport dinsdag 25 april 2006 @ 15:26:38 #6
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_37281179
Hoe komt ze hier binnen dan zonder geldige documenten? Als je erin kunt, kun je er ook weer uit.....

Erin met een kaartje, eruit met een vaartje .
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator dinsdag 25 april 2006 @ 15:28:08 #7
8781 crew  Frutsel
pi_37281233
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sidekick het volgende:
Fratsen, smoes?

Ehm, Taida moest het land toch verlaten omdat ze geen geldige documenten zou hebben? En dan nu opeens klagen dat ze het als smoes gebruikt.
ze moet weg omdat ze geen asiel krijgt en d'r aanvraag niet is gehonoreerd
nu mag ze niet weg omdat ze geen geldige reisdocumenten heeft...
waarom mag ze dit land uberhaupt in? vind ut beetje raar dat ze d'r nu pas mee komt idd...
dit wist ze al maanden terug... profiteurs...
en dan zie je die zielige kutscholieren van d'r klas janken omdat het 'zo vlak voor het examen' is...
Boeiuh... ook dit wist ze maanden terug al...
pi_37281379
Bovendien heeft ze bewust haar originele documenten vernietigd om zo ons land binnen te komen. Voor dat soort acties heb ik weinig begrip, dus graag moven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_37281423
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Frutsel het volgende:
waarom mag ze dit land uberhaupt in? vind ut beetje raar dat ze d'r nu pas mee komt idd...
dit wist ze al maanden terug... profiteurs...
en dan zie je die zielige kutscholieren van d'r klas janken omdat het 'zo vlak voor het examen' is...
Boeiuh... ook dit wist ze maanden terug al...
Ja, maar maanden terug.. dat is toch ook vlak voor het examen? VWO duurt 6 jaar, dan is zelf als je nèt aan het laatste jaar begint, dat vlak voor je examen imo.
Mja. Ik snap haar acties wel, maar goedkeuren kan ik ze niet.
pi_37281573
Dat is gewoon tactisch. Ze wisten allang dat ze geen geldige reisdocumenten had. DUS brullen ze van de daken dat ze VRIJWILLIG het land zal verlaten terwijl ze dat ook al 5 maanden geleden had kunnen doen...

conclusie het is een zogenaamde tactische zet... om toch langer in het land te mogen blijven.. omdat het "haar" schuld niet is...
I'm not the man you think I am!
pi_37281653
Oh, nee laat haar dan maar blijven...
pi_37281686
quote:
Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten
Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_37281715
En nu maar even wachten op de vele Fokkers die haar 'kennen':

"Het is zo'n geïntegreerde meid"
"Ze doet zo'n zware studie"
"Ze heeft geen toekomst buiten Nederland"
"Ze kan wat betekenen voor dit land"

Heeft iemand een Kleenex voor me?
pi_37281829
[Ik vind dat ze moet blijven want:
quote:
pi_37281878
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:41 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....
De staat zou zich daar wel voor moeten interesseren, uiteraard.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37281939
Snap niet dat Verdonk Taida niet gebruikt heeft voor haar campagne. Als ze haar had laten blijven had ze nu waarschijnlijk niet zoveel moeite om Rutte te moeten verslaan.
pi_37282018
Ik hoop dat Rutte wint van Verdonk
Sigloos...
pi_37282091
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:52 schreef Belthazor het volgende:
Ik hoop dat Verdonk van de trap lazert. Maar da's een ander verhaal.
pi_37282102
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:52 schreef Belthazor het volgende:
Ik ook wanneer is de eerste eliminatieronde en wat is het nummer waarheen ik kan sms-em?

Of ging het nu over politiek .....
pi_37282119
Beter houden we Taïda en trappen Ma Tokkie het land uit.

Ze is best lekker!
pi_37282166
Afvoeren die handel
pi_37282268
Godver

Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken
pi_37282350
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver

Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken
Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.
pi_37282396
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.
pi_37282452
quote:
Godver

Obsessed much?
pi_37282492
Kan ze niet gewoon weggaan zonder media aandacht?

Enneh: voor de mensen die haar er goed uit vinden zien:

Nu vast niet meer
pi_37282537
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Obsessed much?
Zegt degene die Verdonk het liefst van de trap af ziet vallen
Jij hebt een Verdonk-obsessie imo
pi_37282587
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zegt degene die Verdonk het liefst van de trap af ziet vallen
Jij hebt een Verdonk-obsessie imo
Dat is een passieve wens. Ik hoef 'r niet persoonlijk door het trapgat te douwen. Tevens was het een grap.
Jij hebt blijkbaar iets persoonlijks tegen Taïda ofzo.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:12:20 #29
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37282599
quote:
Godver

Alwaar de Duitsers haar terug schoppen en jou arresteren wegens mensensmokkel.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37282626
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef SuperRogier het volgende:

Enneh: voor de mensen die haar er goed uit vinden zien:

[afbeelding]

Nu vast niet meer
Euh ja, geweldig interessant en belangrijk
pi_37282642
Apart...
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_37282643
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is een passieve wens. Ik hoef 'r niet persoonlijk door het trapgat te douwen. Tevens was het een grap.
Jij hebt blijkbaar iets persoonlijks tegen Taïda ofzo.
Ach, afgezien van het feit dat ze een manipulerend, geldverslindend kreng is dat niet wil opzouten, vrij weinig problemen met haar.
En das een mening he, nu niet gaan roepen dat het een obsessie is
pi_37282776
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, afgezien van het feit dat ze een manipulerend, geldverslindend kreng is dat niet wil opzouten, vrij weinig problemen met haar.
En das een mening he, nu niet gaan roepen dat het een obsessie is
weet niet maar, maakt de overheid het ook geen geldverslindende zaak. Gewoon een pardon geven voor dat kind en je bent van het gezeik af.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:19:16 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37282790
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
En nu maar even wachten op de vele Fokkers die haar 'kennen':

Heeft iemand een Kleenex voor me?
Gelukkig maar dat jij tenminste echt zegt waar het op staat!

Pim zou trots geweest zijn op je .
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:20:28 #35
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_37282822
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

weet niet maar, maakt de overheid het ook geen geldverslindende zaak. Gewoon een pardon geven voor dat kind en je bent van het gezeik af.
Dan ruiken nog 20.000 anderen hun kans op een 'pardon'. Niet handig lijkt me.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_37282875

GRAUW!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:22:28 #37
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_37282885
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef dennistd het volgende:
Hoe komt ze hier binnen dan zonder geldige documenten? Als je erin kunt, kun je er ook weer uit.....
Ze had geldige documenten. Een Servisch paspoort met een Frans toeristenvisum.

Blijkbaar is haar paspoort in de tussentijd verlopen, waardoor ze nu het land niet meer uit kan.
pi_37282889
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Tuurlijk, en die 20 a 30 duizend die na haar het bloed ruiken, die ook maar? Want ja, anders kost het ook zoveel geld
pi_37282964
Wat een gezeik met dat mens. Zet haar gewoon over de grens, klaar.
Of mag ik dit niet zeggen?
pi_37283029
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, en die 20 a 30 duizend die na haar het bloed ruiken, die ook maar? Want ja, anders kost het ook zoveel geld
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:20 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dan ruiken nog 20.000 anderen hun kans op een 'pardon'. Niet handig lijkt me.
Die hadden allang vrij moeten zijn. Pim Fortuyn wilde dat zefs... Het is toch niet normaal dat je eerst 6 jaar hier vast zit om te wachten op een verblijfsvergunning om vervolgens het land uit geschopt te worden.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:28:40 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37283092
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef Scorpie het volgende:

Mooie smoes weer....wel binnen kunnen komen zonder papieren maar terug gaan lukt niet?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:29:48 #42
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37283143
De gemakzucht van de media, om dit maar weer in tekst en beeld te brengen.

*Taïda-moe is*
pi_37283179
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef Seneca het volgende:
[afbeelding]

GRAUW!
Haha ik moest hier om lachen

pi_37283233
Om eerlijk te zijn vind ik dat iemand die al zes jaar hier rondloopt (en zelf 18 is) gewoon automatisch een paspoort moet krijgen. Ze spreekt vloeiend nederlands ze heeft zich uitstekend aangepast ze weet beter dan menigeen hoe de rechtsgang hier werkt. Ze draagt geeneens een Burqa. Maar ja geboorterecht he . Stupid Nationalism.
pi_37283258
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef Seneca het volgende:
[afbeelding]

GRAUW!
dit is voor of na haar metamorfose?
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:41:31 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_37283495
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef Lucille het volgende:
Bovendien heeft ze bewust haar originele documenten vernietigd om zo ons land binnen te komen. Voor dat soort acties heb ik weinig begrip, dus graag moven.
Inderdaad. Maar dan ook voor iedereen. Moet daarbij aan een bekende VVD politica denken die precies hetzelfde heeft gedaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_37283535
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef Zemi77 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat iemand die al zes jaar hier rondloopt (en zelf 18 is) gewoon automatisch een paspoort moet krijgen. Ze spreekt vloeiend nederlands ze heeft zich uitstekend aangepast ze weet beter dan menigeen hoe de rechtsgang hier werkt. Ze draagt geeneens een Burqa. Maar ja geboorterecht he . Stupid Nationalism.
Ach, dus de handelingen die ze heeft gepleegd gooi je voor het gemak maar onder het kopje "ze weet beter dan wie dan ook hoe de rechtsgang werkt" Ben je nou blind, of doe je maar zo?
pi_37283658
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, dus de handelingen die ze heeft gepleegd gooi je voor het gemak maar onder het kopje "ze weet beter dan wie dan ook hoe de rechtsgang werkt" Ben je nou blind, of doe je maar zo?
De handelingen die ze heeft gepleegd? Ik neem aan dat je bedoeld dat ze op een frans toeristenvisum naar nederland is gekomen. Whoei!!! Wat en criminele! Relativeer eens jongeman. Zo werkt de migratie van en uit Fort Europa tegenwoordig. Dat is meer bittere noodzaak dan kwade opzet. Of dacht je dat ze zonder dat franse toeistenvisum ook hier was beland?
pi_37283670

Zo zag ze er deze week nog uit, helemaal niet zo zielig als ze denkt dat ze is dus.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_37283702
Waarom wordt er om haar zo veel ophef gemaakt, zijn kei veel mensen waar mee dit gebeurt, big deal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')