http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_geldige_reis.htmlquote:Het is nog onduidelijk wanneer de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic Nederland zal verlaten. Zij heeft geen geldige reisdocumenten. Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten. Dat liet haar pleegvader H. Meulenkamp dinsdag weten.
De rechter bepaalde vorige week dat Taïda onrechtmatig in Nederland is. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) liet daarop weten dat de 18-jarige Kosovaarse uiterlijk vrijdag het land moet verlaten. Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen en niet wil wachten op uitzetting. Volgens Meulenkamp werkt de Immigratie- en Naturalisatiedienst aan een oplossing.
Wat er gaat gebeuren als ze op vrijdag nog steeds niet de juiste papieren heeft, is onduidelijk. Ook is onbekend wat haar eindbestemming zal worden.
En dan..quote:Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen
Beetje vreemd verhaal ja..quote:Taïda heeft geen geldige reisdocumenten
ze moet weg omdat ze geen asiel krijgt en d'r aanvraag niet is gehonoreerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sidekick het volgende:
Fratsen, smoes?
Ehm, Taida moest het land toch verlaten omdat ze geen geldige documenten zou hebben? En dan nu opeens klagen dat ze het als smoes gebruikt.
Ja, maar maanden terug.. dat is toch ook vlak voor het examen? VWO duurt 6 jaar, dan is zelf als je nèt aan het laatste jaar begint, dat vlak voor je examen imo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Frutsel het volgende:
waarom mag ze dit land uberhaupt in? vind ut beetje raar dat ze d'r nu pas mee komt idd...
dit wist ze al maanden terug... profiteurs...
en dan zie je die zielige kutscholieren van d'r klas janken omdat het 'zo vlak voor het examen' is...
Boeiuh... ook dit wist ze maanden terug al...
Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....quote:Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten
quote:"Het is zo'n geïntegreerde meid"
"Ze doet zo'n zware studie"
"Ze heeft geen toekomst buiten Nederland"
"Ze kan wat betekenen voor dit land"
De staat zou zich daar wel voor moeten interesseren, uiteraard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:41 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....
Ik hoop dat Verdonk van de trap lazert. Maar da's een ander verhaal.quote:
Ik ook wanneer is de eerste eliminatieronde en wat is het nummer waarheen ik kan sms-em?quote:
Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver![]()
Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.
Obsessed much?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver![]()
Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken![]()
Zegt degene die Verdonk het liefst van de trap af ziet vallenquote:
Dat is een passieve wens. Ik hoef 'r niet persoonlijk door het trapgat te douwen. Tevens was het een grap.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt degene die Verdonk het liefst van de trap af ziet vallen
Jij hebt een Verdonk-obsessie imo
Alwaar de Duitsers haar terug schoppen en jou arresteren wegens mensensmokkel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver![]()
Euh ja, geweldig interessant en belangrijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef SuperRogier het volgende:
Enneh: voor de mensen die haar er goed uit vinden zien:
[afbeelding]
Nu vast niet meer
Ach, afgezien van het feit dat ze een manipulerend, geldverslindend kreng is dat niet wil opzouten, vrij weinig problemen met haar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is een passieve wens. Ik hoef 'r niet persoonlijk door het trapgat te douwen. Tevens was het een grap.
Jij hebt blijkbaar iets persoonlijks tegen Taïda ofzo.
weet niet maar, maakt de overheid het ook geen geldverslindende zaak. Gewoon een pardon geven voor dat kind en je bent van het gezeik af.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, afgezien van het feit dat ze een manipulerend, geldverslindend kreng is dat niet wil opzouten, vrij weinig problemen met haar.
En das een mening he, nu niet gaan roepen dat het een obsessie is![]()
Gelukkig maar dat jij tenminste echt zegt waar het op staat!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
En nu maar even wachten op de vele Fokkers die haar 'kennen':
"Het is zo'n geïntegreerde meid"
"Ze doet zo'n zware studie"
"Ze heeft geen toekomst buiten Nederland"
"Ze kan wat betekenen voor dit land"
Heeft iemand een Kleenex voor me?
Dan ruiken nog 20.000 anderen hun kans op een 'pardon'. Niet handig lijkt me.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
weet niet maar, maakt de overheid het ook geen geldverslindende zaak. Gewoon een pardon geven voor dat kind en je bent van het gezeik af.
Ze had geldige documenten. Een Servisch paspoort met een Frans toeristenvisum.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef dennistd het volgende:
Hoe komt ze hier binnen dan zonder geldige documenten? Als je erin kunt, kun je er ook weer uit.....
Tuurlijk, en die 20 a 30 duizend die na haar het bloed ruiken, die ook maar? Want ja, anders kost het ook zoveel geldquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
weet niet maar, maakt de overheid het ook geen geldverslindende zaak. Gewoon een pardon geven voor dat kind en je bent van het gezeik af.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en die 20 a 30 duizend die na haar het bloed ruiken, die ook maar? Want ja, anders kost het ook zoveel geld![]()
Die hadden allang vrij moeten zijn. Pim Fortuyn wilde dat zefs...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan ruiken nog 20.000 anderen hun kans op een 'pardon'. Niet handig lijkt me.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Mooie smoes weer....wel binnen kunnen komen zonder papieren maar terug gaan lukt niet?![]()
Inderdaad. Maar dan ook voor iedereen. Moet daarbij aan een bekende VVD politica denken die precies hetzelfde heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef Lucille het volgende:
Bovendien heeft ze bewust haar originele documenten vernietigd om zo ons land binnen te komen. Voor dat soort acties heb ik weinig begrip, dus graag moven.
Ach, dus de handelingen die ze heeft gepleegd gooi je voor het gemak maar onder het kopje "ze weet beter dan wie dan ook hoe de rechtsgang werkt"quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef Zemi77 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat iemand die al zes jaar hier rondloopt (en zelf 18 is) gewoon automatisch een paspoort moet krijgen. Ze spreekt vloeiend nederlands ze heeft zich uitstekend aangepast ze weet beter dan menigeen hoe de rechtsgang hier werkt. Ze draagt geeneens een Burqa. Maar ja geboorterecht he. Stupid Nationalism.
De handelingen die ze heeft gepleegd? Ik neem aan dat je bedoeld dat ze op een frans toeristenvisum naar nederland is gekomen. Whoei!!! Wat en criminele! Relativeer eens jongeman. Zo werkt de migratie van en uit Fort Europa tegenwoordig. Dat is meer bittere noodzaak dan kwade opzet. Of dacht je dat ze zonder dat franse toeistenvisum ook hier was beland?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dus de handelingen die ze heeft gepleegd gooi je voor het gemak maar onder het kopje "ze weet beter dan wie dan ook hoe de rechtsgang werkt"Ben je nou blind, of doe je maar zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |