http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_geldige_reis.htmlquote:Het is nog onduidelijk wanneer de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic Nederland zal verlaten. Zij heeft geen geldige reisdocumenten. Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten. Dat liet haar pleegvader H. Meulenkamp dinsdag weten.
De rechter bepaalde vorige week dat Taïda onrechtmatig in Nederland is. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) liet daarop weten dat de 18-jarige Kosovaarse uiterlijk vrijdag het land moet verlaten. Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen en niet wil wachten op uitzetting. Volgens Meulenkamp werkt de Immigratie- en Naturalisatiedienst aan een oplossing.
Wat er gaat gebeuren als ze op vrijdag nog steeds niet de juiste papieren heeft, is onduidelijk. Ook is onbekend wat haar eindbestemming zal worden.
En dan..quote:Taïda heeft aangegeven dat ze dat vrijwillig wil doen
Beetje vreemd verhaal ja..quote:Taïda heeft geen geldige reisdocumenten
ze moet weg omdat ze geen asiel krijgt en d'r aanvraag niet is gehonoreerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sidekick het volgende:
Fratsen, smoes?
Ehm, Taida moest het land toch verlaten omdat ze geen geldige documenten zou hebben? En dan nu opeens klagen dat ze het als smoes gebruikt.
Ja, maar maanden terug.. dat is toch ook vlak voor het examen? VWO duurt 6 jaar, dan is zelf als je nèt aan het laatste jaar begint, dat vlak voor je examen imo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Frutsel het volgende:
waarom mag ze dit land uberhaupt in? vind ut beetje raar dat ze d'r nu pas mee komt idd...
dit wist ze al maanden terug... profiteurs...
en dan zie je die zielige kutscholieren van d'r klas janken omdat het 'zo vlak voor het examen' is...
Boeiuh... ook dit wist ze maanden terug al...
Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....quote:Daardoor bestaat de kans dat zij bepaalde landen niet binnenkomt en haar reis niet kan voortzetten
quote:"Het is zo'n geïntegreerde meid"
"Ze doet zo'n zware studie"
"Ze heeft geen toekomst buiten Nederland"
"Ze kan wat betekenen voor dit land"
De staat zou zich daar wel voor moeten interesseren, uiteraard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:41 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat ze UIT Nederland gaat ? Intresseert mij geen Fok! waar ze dan terecht komt....
Ik hoop dat Verdonk van de trap lazert. Maar da's een ander verhaal.quote:
Ik ook wanneer is de eerste eliminatieronde en wat is het nummer waarheen ik kan sms-em?quote:
Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver![]()
Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat ze mij zou trekken over de grens.
Obsessed much?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Godver![]()
Zet haar een kilometer van de Duitse grens af, en ik zal dr persoonlijk aan dr haar over de grens heen trekken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |