waar ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef invasionofheads het volgende:
wat doet die (Y) voor de topictitel![]()
'fashion' victimquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot mijn pijp bleef hangen om mijn trapper
note to self: wasknijpers mee als je gaat fietsen
Bedoel je misschienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef invasionofheads het volgende:
wat doet die (Y) voor de topictitel![]()
Ja datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef Arctica het volgende:
Stuka![]()
Kan je op wel meer plaatsen kopen - alleen alles wat ik weet (afgezien van goth- en skatewinkels) is online. Attitude, Large enzo
Mijn probleem is dat bij het fietsen mijn broekpijp soms precies tussen de twee stangen gaat zitten (damesfiets) en die afstand precies zo groot is dattie er wel in kan, maar niet uitEn dan kieper ik half over mijn stuur heen enzo.. niet zo prettig, maar ik kan er inmiddels best goed mee omgaan
![]()
Echt nietquote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef DoimeN het volgende:
Wtf, die broeken moeten echt dood. Je loopt echt voor lul, vroegah in the 90ties was dat hip. En dat rok moet ook dood...
Maar wel een avatar van 50cent nemen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Wesfrdam het volgende:
jezus daar laat ik me schoonmoeder niet eens mee lopen.![]()
Tsja, ik ben sowieso niet zo anarchistischquote:Op maandag 14 mei 2007 06:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wel een avatar van 50cent nemen.
Anyway, ik lachte me kapot toen ik in de large zo'n broek zag met allemaal "anarchy" patches erop voor 50Euro,.. zo anarchistisch om 50Euro uit te geven voor een kapitalistische broek.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |