quote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef novojo het volgende:
Ik had vroegen een schaal 1:24 Stuka bouwpakket, mooi ding!Maar waarom in hemelsnaam een broekenmerk met die naam.
Het is maar goed dat de meeste Lonsdale-koters meer op straat hangen dan op school, anders hadden ze er weer een nieuwe hype bij. Messerschmidt en Heinkel shirtjes al in aantocht?
![]()
mwoh, wel geinig om tijdens een drum & bass of technofeestje in Praag te dragen. Maar daar houdt het ook wel op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef Nugget het volgende:
Juist ja. Stuka broeken. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Beschrijf eens?![]()
Edit:
Gevonden.![]()
[afbeelding]
Niet bepaald mijn ding![]()
Zijn idd hele gave rokkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 05:48 schreef anne_Chris het volgende:
Ik vind ze prachtig maar helaas kan ik ze naar mijn werk niet dragen. vind mezelf er ook een beetje te oud voor eigenlijk![]()
Zit wel heel voorzichtig naar zo'n rok te lonken![]()
[afbeelding]
Ja...so what?quote:
quote:
Mijne is fel blauw, maar verder ook niet overdreven wijd...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Faceoff het volgende:
k heb er wel twee, maar dan wel de iets minder overdreven versies.....
gewoon een iets wijdere spijkerbroek, maar een zeiltocht kan ik er niet mee maken
Dat dacht ik ook, tot mijn pijp bleef hangen om mijn trapperquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:34 schreef men_in_red het volgende:
Vast heel handig op de fiets met de wind in de rug.
Dat is opzich wel een slim id van jequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot mijn pijp bleef hangen om mijn trapper
note to self: wasknijpers mee als je gaat fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |