Thanksquote:
Dit weekend waren Barbara, Marcus, Winston en Euvgenia ook mijn favo.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Urnie het volgende:
Mijn favorieten: Barbara & Markus en Winston & Euvgenia![]()
quote:TV-KIJKERS WOEST OM VERTREK LIEKE
door onze redactiePrivé
HILVERSUM, dinsdag
De kijkers van het RTL4-programma Dancing with the Stars zijn boos dat Lieke van Lexmond en haar danspartner Remco zijn afgevallen zondagavond. De telefoon van de publieksvoorlichting van RTL stond gisteren de hele dag roodgloeiend.
„Mensen zijn vooral ontstemd omdat in hun ogen Lieke beter kan dansen dan John de Wolf. Wij waren ook verbaasd dat hij mocht blijven. Maar John heeft duidelijk een grote achterban”, aldus persvoorlichtster Susanne Kolfschoten.
De ex-profvoetballer kreeg van de jury het laagste aantal punten, maar door de kijkers werd massaal op hem gestemd. Kolfschoten: „De jury en de kijkers thuis beslissen samen. Zo is het programma. We hebben vooralsnog geen plannen om dat te veranderen.”
Lijkt me briljantquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef GoodNews het volgende:
John![]()
Kan niet wachten dat Winston het af moet leggen tegen John![]()
Mee eensquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het een afschuwelijk programma maar ben wel voor Sjon!
goh echt? duh!quote:En een reactie van een kijker: Ik dacht dat Dancing with the Stars om dansen ging, maar het is dus toch gewoon een ordinair belspelletje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef GoodNews het volgende:
Allemaal 5656 en tegelijk "JOHN"
Het is wel met dwts zo dat de beste danser gezocht wordt en niet het mooiste bekje of de meest sympatieke persoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef Roeji het volgende:
Ik zou het juist geweldig vinden als John zou winnen. Ik heb het eerste deel van DwtS gevolgd en werd helemaal wee-ig als ik af en toe dat commentaar hoor. Nu kijk ik niet vaak, probeer wel op zondag even snel aan t einde vh programma te kijken om te zien wie er afvalt.
Laat nu maar eens een keer de 'hark' winnen ipv het leukste smoeltje. Dan verdwijnt hopelijk dit 'belspelletje' ook weer van de buis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |