Nouja, ze gaven het behoorlijk realistisch weer. Laat ik het daar bij houden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, en Family Guy ken ik alleen uit de SP-afleveringen. Dus een echt onderbouwde mening kan ik daar niet over geven.
Hoogstens dat ik meer op de hand van Cartman ben dan op die van Kyle.
Ja, ik weet het. Maar overdrijven is my middle name.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nou... nu overdrijf je lichtelijk....
Ik vind het fantastisch dat je een hele tirade tegen FG houdt, maar ik kan er met de beste wil van de wereld niet fatsoenlijk op reageren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef LordVoldemort het volgende:
-knip-
Ach, soms heeft het alleen al een rustgevende werking om zulke ergernissen van je af te schrijven. Maar het gaat alweer hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch dat je een hele tirade tegen FG houdt, maar ik kan er met de beste wil van de wereld niet fatsoenlijk op reageren.
O, gelukkig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Ach, soms heeft het alleen al een rustgevende werking om zulke ergernissen van je af te schrijven. Maar het gaat alweer hoor.
Bij mij broeden ze altijd wat tot ik er een goede formulering voor heb gevonden. Dan spreek ik die uit, en kan ik ze veilig van me afzetten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
O, gelukkig.
Bij mij heeft het nog nooit geholpen om ergernissen van me af te schrijven. (Hoe ontopic, trouwens!) Ik word er alleen maar gefrustreerder van. Ergernissen zijn er enkel en alleen om te vergeten.
Laten we hopen dat de rest dit allemaal terugleest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:25 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar ik ben blij dat ik zo'n goede induk achterlaat.
Hoe staat het leven?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jazekers. Dus, is er iets wat men wilt weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |