Zou je dan niet willen stemmen in het Kubrick-tournament topic in TV?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken ze allemaal, geloof ik.
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dan niet willen stemmen in het Kubrick-tournament topic in TV?
Ik heb de meeste wel gezien meen ik. Met als favorieten A Clockwork Orange, Dr. Strangelove en Full Metal Jacket.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op en gegeven moment had ze haar hand buiten de lijntjes... toen had k wel iets van "oeeh"
Hebben jullie veel Kubrick-films gekeken?
Wat maakt mij dat nou uit, wyccie?quote:
Het maakt ook niks uit, maar ik wil dat A Clockwork Orange wintquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit, wyccie?
Welke film van Kubrick ( -op een forum- ) als beste naar voren komt?
Ik begrijp echt weinig van die film, maar dat één na laatste stuk was echt een vage trip van hier tot Tokio. Heel mooi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
2001: A Space Odyssey staat daar overigens niet veel achter, hoor.
Het is meer een satire. Maar dan nog... Ik zal er deze week wel tijd voor vrijmaken, al ben ik bang dat vandaag de enige kans wasquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is veel meer dan een komedie, hoor...
Het is op visueel gebied een zeer aantrekkelijke film. Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt weinig van die film, maar dat één na laatste stuk was echt een vage trip van hier tot Tokio. Heel mooi.
Er komen nog genoeg dagen, toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is meer een satire. Maar dan nog... Ik zal er deze week wel tijd voor vrijmaken, al ben ik bang dat vandaag de enige kans was![]()
Dat klinkt een stuk drastischer dan dat het is...quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef LordVoldemort het volgende:
. Ik zet Fok weer even af.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg dagen, toch?
Welterusten Omafietserquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens u allen een goede nachtrust!
(. )
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Alleen zijn is ook niet altijd verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |