quote:
Hij is wel ontzettend goed, he?quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijd geleden geweest, even kijken of die aanwezig is. Zo niet volg ik je advies zo goed mogelijk op en kies ik een andere Scandinavische productie, ik heb er nog een paar van Lukas Moodyson staan.
Vind je het heel erg als voor mij het omgekeerde geldt?quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik zelf veel interessanter dan Festen. Festen was wel leuk, qua concept en verassing. Maar Idioterne is heel mooi (en een beetje 18 +
).
Die heb ik nog niet gezien. Ik ben in het algemeen niet zo van de musicals, en Bjork is ook niet altijd te verdragen. Maar ik wil het wel een keer zien, evenals Manderlay.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Dancer in the Dark
Nee hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als voor mij het omgekeerde geldt?
Björk is ok.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Ik ben in het algemeen niet zo van de musicals, en Bjork is ook niet altijd te verdragen. Maar ik wil het wel een keer zien, evenals Manderlay.
1 woord: Caligulaquote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Een van de weinige keren dat er een penetratie op tv te zien was.
Ze is ook ok. Als ze niet weer zo'n verschrikkelijk oogverblindend lelijk pakje aantrekt.quote:
Ik heb me uitstekend vermaakt bij die film. Ik heb hem helaas uitgeleend geloof ik (ik moet daar echt eens wat beter op letten). Het wordt Fucking Åmål, die heb ik ook al te lang niet meer gezien.quote:
Prima keuze.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Het wordt Fucking Åmål, die heb ik ook al te lang niet meer gezien.
Je mag (bijna) alles.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik het zo zeggen?
Is dat die film over verstandelijk gehandicapten of iets dergelijks? Ik heb hem wel eens aangezet toen hij op tv was, maar die seksscčne kwam net langs en een aantal preutse vriendinnen sputterde tegen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik zelf veel interessanter dan Festen. Festen was wel leuk, qua concept en verrassing. Maar Idioterne is heel mooi (en een beetje 18 +
).
Ik vond hem de eerste keer wat pittig om door te komen, maar toen ik gewend was aan het ontbrekende decor heb ik hem met plezier uitgekeken.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dogville...Hmz...Daar ben ik eigenlijk nog niet over uit.
Er zitten hele mooie scenes in, die de film wellicht de moeite van het bekijken waard maken.
Mag ik het zo zeggen?
Dat is 'm.quote:Op maandag 24 april 2006 23:56 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Is dat die film over verstandelijk gehandicapten of iets dergelijks? Ik heb hem wel eens aangezet toen hij op tv was, maar die seksscčne kwam net langs en een aantal preutse vriendinnen sputterde tegen.
Misschien maar even huren binnenkort, want ik heb hem nog steeds niet helemaal gezien.
Sommige scenes verdienen een decor.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste keer wat pittig om door te komen, maar toen ik gewend was aan het ontbrekende decor heb ik hem met plezier uitgekeken.
Op en gegeven moment had ze haar hand buiten de lijntjes... toen had k wel iets van "oeeh"quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sommige scenes verdienen een decor.
Dit zal ik graag melden bij je baasquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
En kun jij dan deze week nog gaan sterven? Volgende week heb ik nogal vakantie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |