Laten we hopen dat de rest dit allemaal terugleest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:25 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar ik ben blij dat ik zo'n goede induk achterlaat.
Hoe staat het leven?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jazekers. Dus, is er iets wat men wilt weten?
Do2 is er ooit mee begonnenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme is een goede, maar toch beschaafde krachtterm.
(Hier ooit gezien op FOK!, en nooit meer vergeten)
Goed, lekker weer enzo, weinig werk en veel gezelligheidquote:
Dan vind ik "Donor in huid en hoornvliezen" leuker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Ik ken hem als 'verdimme', maar het is inderdaad een fijn woord.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ruggespraak (Onze Taal)quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Een beschaafde krachtterm.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die van mij zelf verzonnen, mag dat dan ook?quote:
Wat is er niet goed aan, Claudia?quote:
Ach, douchen en wat eten knap ik altijd wel wat van op. En verder heb ik gewoon een baaldag vandaag. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo, en het is zo'n lekker weer. Dan moet het wel heel erg zijn geweest.
Omdat opstaan met een zonnetje zo veel beter gaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:49 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend begon de dag nog zo mooi, met zon en zo. Waarom is het nu bewolkt, nevelig, waaierig en koud?
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goedquote:
Ik heb geen BBQ, en het is geen BBQ weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
BBQ-en op een doordeweekse dinsdag?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
Ik gok ook verkeerde sprookjequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
snij aardappel in hele dunne plakjes .. wat zout .. frituren .. chipsquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of je ook chips kunt maken door plakjes aardappel in een oven te doen? Zo ja, hoe?
Ik herken de quote ook nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
Waarom?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Schaam je niet, omhels het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Slangemensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |