Ik miste je al.quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
Dat zijn geen woorden voor een Lord VolderMort....quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Het aanhouden gaat wel snel vervelen.
Jazeg, daar doe ik allemaal niet aan hoor, die ongein....quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zij die daar blij mee zijn, steken hun hand op.
Het is een klein handje, maar telt voor vol mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jouw hand is allang geteld, AE.
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wanneer gaan we een stukje fietsen, trouwens?
quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...
Wow, joe must bie a nerd.quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Wat werkt weer?quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je weet de weg niet he...!
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.quote:
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.
Oh, ja!quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....
Tijd gaat zo vaak aan mij voorbij... zo lang leek het niet te duren.quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.
@DO2: mijn internet werkte tegen.
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn internet werkt alijd tegen, LV.
Scherp.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |