Ik miste je al.quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
Dat zijn geen woorden voor een Lord VolderMort....quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Het aanhouden gaat wel snel vervelen.
Jazeg, daar doe ik allemaal niet aan hoor, die ongein....quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zij die daar blij mee zijn, steken hun hand op.
Het is een klein handje, maar telt voor vol mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jouw hand is allang geteld, AE.
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wanneer gaan we een stukje fietsen, trouwens?
quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...
Wow, joe must bie a nerd.quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Wat werkt weer?quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je weet de weg niet he...!
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.quote:
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.
Oh, ja!quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....
Tijd gaat zo vaak aan mij voorbij... zo lang leek het niet te duren.quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.
@DO2: mijn internet werkte tegen.
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn internet werkt alijd tegen, LV.
Scherp.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.
Het wordt toch weleens hoogste tijd dat je me op eigen houtje weet te vinden he...quote:
TomTom zal het je tot in de details vertellen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe kom ik eigenlijk op die hoek?
En nu in het Nederlands. Zodat wij het ook begrijpen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij (of zij?)wel ja, ik nog steeds niet...
Dat valt reuze mee, daar zou je achterkomen wanneer je het op zijn minst zou proberen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een doolhof, AE! Een doolhof, zeg ik je!
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, daar zou je achterkomen wanneer je het op zijn minst zou proberen...
Scherp....quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands. Zodat wij het ook begrijpen.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh, nee...Wellicht komend weekend.
Ja, zo leer ik het nooit, he!quote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden.
(En jeweettoch... ik wil je ook komen halen he... altijd!)
Aan mij heb je niks, ik ben die ene sukkel die zelden tv/film kijkt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:43 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje aanzetten. Iemand nog een aanrader? Ik heb vanalles in mijn kast staan.
Ja, nee...Dan zou ik ook niet vrijwillig langskomen, vrees ik.quote:Op maandag 24 april 2006 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Maar ach hey, ik ben je lerares niet.
Net was het nog een half uur geleden en vond ik dat een mooie tijd om naar bed te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat ging hard.
Alsof je dat al doet dan...quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, nee...Dan zou ik ook niet vrijwillig langskomen, vrees ik.
Hoi Wyccie.quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net was het nog een half uur geleden en vond ik dat een mooie tijd om naar bed te gaan.
Nu ben ik weer te laat![]()
Dat is alweer een tijd geleden geweest, even kijken of die aanwezig is. Zo niet volg ik je advies zo goed mogelijk op en kies ik een andere Scandinavische productie, ik heb er nog een paar van Lukas Moodyson staan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Festen!
Ik zeg één ding....quote:Op maandag 24 april 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik langskom, is het vrijwillig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |