Er is ook een betere titel... maar die topic wordt genegeerdquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb wel eens betere titels gezien.
Dat is net als commentaar hebben op een film en dat dan iemand vraagt of jij even een betere maakt.quote:
Hehe, daar kom je mee weg voor nu... ik zou zelf ook momenteel geen betere weten te verzinnen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is net als commentaar hebben op een film en dat dan iemand vraagt of jij even een betere maakt.
Nee dus.
Over het algemeen red ik me er wel mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
TTK/LPT: 26 letters. Daar moeten we het mee doen!
Goedenavond!
Ik zat de hele dag binnen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
mooi verhaal over de lente
Ik heb ook duizend-en-één allergieën, maar die negeer ik gewoon even op zo'n moment.quote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag binnen.
En ik heb hooikoorts![]()
Het zien van de zon, het weelderig opbloeien van de natuur, het horen fluiten van de vogels en de bomen weer mooie lichtgroene bladeren zien krijgen... dat is genoeg om me een gelukkig gevoel te bezorgen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar wat ik dus wilde zeggen eigenlijk is: jongens, vinden jullie de lente ook zo mooi?
Vandaag fietste ik door de duinen naar mijn werk, en baalde dat ik niet de tijd had om even een uurtje stil te blijven staan onderweg, om te genieten van de betoverende atmosfeer. De vogels die vrolijk kwetterden, de heerlijk zoete geuren van de lentebloesems. De zon die aangenaam door de wolken heen prikte en de wind die voor de gelegenheid even was gaan liggen. Als je goed luisterde, dan kon je vogels en wellicht konijnen door het gras horen voortbewegen. In de verte tikte een specht op de schors van een boom. En ik kon de dennenappels aan de takken hoog boven mijn hoofd horen openspringen. Het was een prachtig moment. Was het maar altijd lente!
Kortom, je werd er lyrisch van.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar wat ik dus wilde zeggen eigenlijk is: jongens, vinden jullie de lente ook zo mooi?
Vandaag fietste ik door de duinen naar mijn werk, en baalde dat ik niet de tijd had om even een uurtje stil te blijven staan onderweg, om te genieten van de betoverende atmosfeer. De vogels die vrolijk kwetterden, de heerlijk zoete geuren van de lentebloesems. De zon die aangenaam door de wolken heen prikte en de wind die voor de gelegenheid even was gaan liggen. Als je goed luisterde, dan kon je vogels en wellicht konijnen door het gras horen voortbewegen. In de verte tikte een specht op de schors van een boom. En ik kon de dennenappels aan de takken hoog boven mijn hoofd horen openspringen. Het was een prachtig moment. Was het maar altijd lente!
Precies!quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het zien van de zon, het weelderig opbloeien van de natuur, het horen fluiten van de vogels en de bomen weer mooie lichtgroene bladeren zien krijgen... dat is genoeg om me een gelukkig gevoel te bezorgen.
Dat heb ik dan weer minder... al zal dat allicht komen doordat ik een visueel ingesteld mens ben en met woorden wat minder goed overweg kan...quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!
En het geeft ook zoveel inspiratie voor het schrijven van leuke verhalen!
Gelukkig hoef ik niet door de grote stad naar mijn werk!quote:"Lente in de grote stad: men hoort 's morgens de vogels hoesten."
(Cédric Dumont)
Laat je niet door zo'n digitaal kabeltje op je kop zitten... de aanhouder wint tenslotte.quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef LordVoldemort het volgende:
Mijn verbinding zit wat tegen.
Het aanhouden gaat wel snel vervelen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat je niet door zo'n digitaal kabeltje op je kop zitten... de aanhouder wint tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |