Ik gok ook verkeerde sprookjequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
snij aardappel in hele dunne plakjes .. wat zout .. frituren .. chipsquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of je ook chips kunt maken door plakjes aardappel in een oven te doen? Zo ja, hoe?
Ik herken de quote ook nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
Waarom?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Schaam je niet, omhels het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Slangemensquote:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Zou het ook met zoete aardappel kunnen?
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerd
Ik denk dat je daar ook chips van kunt maken, maar het lijkt me niet zo lekker; chips hoort toch wel een zoute smaak te hebben. En gewoon gekookte zoete aardappels lijken me het lekkerst.
Dat is lastig want wij willen je ook niet.quote:
Zo hé, jij durftquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is lastig want wij willen je ook niet.
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vretenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |