"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef J-net het volgende:
Ik hoop echt voor Bjorn dat ie ook lekker losgaat. Dit is dus de tweede keer dat ze m dit flikt.... tijd voor revanche!!!!!

die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TIquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef _Boo_ het volgende:
Gatver wat een snol. Die gast is trouwens ook triest; ze was straalbezopen waar hij misbruik van maakt EN ze heeft een vriend.

Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kennyquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.
Vorig jaar, en het jaar daarvoor met de kast-homo Carl, waren de heren per definitie de boosdoeners. Die vuile honden die kropen al op de eerste de beste zeug die te kennen gaf dat ze het plafond eens goed wilde inspecteren.
Dit jaar hebben ze de rollen omgedraaid lijkt wel.

Dat zeg ik, triest.quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TI![]()

Matthieu: "Hmmmm smaakt een beetje als zoute vis... waar ken ik die smaak toch van"quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef J-net het volgende:
En ik zei nog tegen mn schoonzusje,,,, je zal degene zijn die morgen denkt ik ga lekker ff zwemmen![]()

hij is wel 1 van de leukste vrijgezellen.... en dan paalt hij zo'n zeugquote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Neverstop het volgende:
DIe Stephen! Die smoel! Die tong! Die knipoog! Ik zou 'm platstampen.

En nu gooit hij dat blondje eens ff goed over de knie. Zal Bianca leren.quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"

Kenny: "definieer sex..."quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kenny.

quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"

Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?

quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.

Rowena natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?

En wie staat er nu te wachten op 8 uitgewoonde vrijgezelle dames?quote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Cairon het volgende:
Ik wil volgend jaar best meedoen...
... maar ik geloof dat er een aantal dingen daarvoor in de weg liggen, behalve het feit dat ik nog ergens iets van eigenwaarde heb...

Ik heb geen relatie maar no way dat ik me verlaag tot het niveau van zo'n verleider... kansloosquote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.

Heel even .. er wel aan gedacht,maar net zo snel weer bedachtquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?

Dat viel mij ook al op. Terwijl een aantal vrouwen zich compleet laat gaan, zijn de mannen, ook met drank op, heel bewust en rationeel met het spel bezig.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.

nee joh, dat moeten ze bewaren voor het eindinterview en hem daar dan pas mee confronteren... heeft ie zich voor niets ingehouden, da's veel leukerquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |