ManUtd mag tegen Aston Villa, zoals ze nu spelen, geef ik ze weinig kans, het zal dan ook wel een hopeloos seizoen voor ze worden.
quote:ManUtd heeft momenteel nog maar 6 punten achterstand op koploper Newcastle. Met dat 3- punten systeem kan het heel snel gaan. Vooral omdat Leeds en Liverpool ook steken laten vallen. Dus Manchester is zeker nog niet kansloos voor de landstitel. Trouwens, voor welk Engels team ben je?
Op maandag 10 december 2001 11:28 schreef BobRooney het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport/hi/english/football/fa_cup/newsid_1700000/1700236.stmManUtd mag tegen Aston Villa, zoals ze nu spelen, geef ik ze weinig kans, het zal dan ook wel een hopeloos seizoen voor ze worden.
quote:Dat is een domper voor the whites
Op zondag 06 januari 2002 21:53 schreef BobRooney het volgende:
Leeds verloren tegen Cardiff!!!damm..loting al bekend??
quote:Brighton or Preston v Sheffield United
Op zondag 06 januari 2002 21:53 schreef BobRooney het volgende:
Leeds verloren tegen Cardiff!!!damm..loting al bekend??
Rotherham or Southampton v Crewe or Sheff Weds
Charlton v Walsall or Bradford
Southend or Tranmere v Cardiff
Gillingham v Bristol Rovers
Grimsby or York v Wycombe or Fulham
Darlington or Peterborough v Newcastle
Coventry or Spurs v Stockport or Bolton
Norwich or Chelsea v West Ham
Milwall v Barnsley or Blackburn
Cheltenham v Burnley
Everton v Leyton Orient
West Brom v Leicester City
Wimbledon or Middlesbrough v Manchester United
Ipswich v Manchester City
Arsenal v Liverpool
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 06-01-2002 22:11]
quote:Arsenal v Liverpool nice!!!
Op zondag 06 januari 2002 22:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Brighton or Preston v Sheffield United
Rotherham or Southampton v Crewe or Sheff Weds
Charlton v Walsall or Bradford
Southend or Tranmere v Cardiff
Gillingham v Bristol Rovers
Grimsby or York v Wycombe or Fulham
Darlington or Peterborough v Newcastle
Coventry or Spurs v Stockport or Bolton
Norwich or Chelsea v West Ham
Milwall v Barnsley or Blackburn
Cheltenham v Burnley
Everton v Leyton Orient
West Brom v Leicester City
Wimbledon or Middlesbrough v Manchester United
Ipswich v Manchester City
Arsenal v Liverpool
This could be fun to watch
quote:Zekers, alleen ben ik in het speelweekend, 26 en 27 januari, een lang weekendje weg met EW. Denk dat ik maar een Ierse pub in Antwerpen opsnor voor de match
Op maandag 07 januari 2002 10:11 schreef Atrimar het volgende:
DIGGER ... Arsenal - LiverpoolThis could be fun to watch
Ook leuk, mits Boro wint: Middlesboro - Man Utd. Steve McLaren tegen z'n oude baas.
West Ham - Chelsea zou ook wel leuk zijn.
Jammer dat er geen onderonsje is in Liverpool dit keer (kan nog komen in een volgende ronde misschien) en ik zelf hoop van harte dat Millwall, Man City & Brighton de volgende ronde bereiken
quote:In plaats van Boro - Man utd heb ik toch liever:
Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zekers, alleen ben ik in het speelweekend, 26 en 27 januari, een lang weekendje weg met EW. Denk dat ik maar een Ierse pub in Antwerpen opsnor voor de match
Ook leuk, mits Boro wint: Middlesboro - Man Utd. Steve McLaren tegen z'n oude baas.
Jammer dat er geen onderonsje is in Liverpool dit keer (kan nog komen in een volgende ronde misschien) en ik zelf hoop van harte dat Millwall & Brighton de volgende ronde bereiken
Wimbledon - Man Utd Dat zou pas ene gave partij opleveren
quote:jammer dat je dat weekend net weg bent ... dit is wel een wedstrijd die ik gezamelijk onder het genot van een goeie Ale had willen bekijken
Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zekers, alleen ben ik in het speelweekend, 26 en 27 januari, een lang weekendje weg met EW. Denk dat ik maar een Ierse pub in Antwerpen opsnor voor de match
Jammer dat er geen onderonsje is in Liverpool dit keer (kan nog komen in een volgende ronde misschien) en ik zelf hoop van harte dat Millwall, Man City & Brighton de volgende ronde bereiken
quote:Ik hou me ook aan bevolen
Op maandag 07 januari 2002 13:12 schreef Atrimar het volgende:[..]
jammer dat je dat weekend net weg bent ... dit is wel een wedstrijd die ik gezamelijk onder het genot van een goeie Ale had willen bekijken
quote:Ja, lijkt me ook weer es gezellig om met die meiden van je in de kroeg te hangen
Op maandag 07 januari 2002 20:29 schreef Doc het volgende:
Ik hou me ook aan bevolen
Volgende ronde?
quote:Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden (ze hebben het nog steeds over jullie
Op maandag 07 januari 2002 21:55 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Ja, lijkt me ook weer es gezellig om met die meiden van je in de kroeg te hangen
Volgende ronde?
En mij lijkt het ook wel wat. Volgende ronde: LFC- MUFC ?
quote:Mag ik komende keer dan wel wat zeggen
Op dinsdag 08 januari 2002 10:37 schreef Doc het volgende:Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden (ze hebben het nog steeds over jullie
).
quote:Liever Liverpool - Everton, Man City - Man Utd of Millwall - West Ham
En mij lijkt het ook wel wat. Volgende ronde: LFC- MUFC ?
quote:Prachtige wedstrijd. Vorig jaar de finale. van de Cup. jammer dat het al zo vroeg in het toernooi is. Ook jammer dat de finale niet meer op het oude Wembley wordt gespeeld. Over een paar jaar weer, als de verbouwing is voltooid. Het Millennium Stadium in Cardiff is trouwens ook erg mooi.
Op zondag 06 januari 2002 22:17 schreef BobRooney het volgende:[..]
Arsenal v Liverpool nice!!!
quote:Alleen als het positief over Ajax is; anders snoeren Myrthe en Rosa je mond
Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mag ik komende keer dan wel wat zeggen
![]()
quote:Ook een heel aardig stel lotingen
Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:Liever Liverpool - Everton, Man City - Man Utd of Millwall - West Ham
quote:Zal de wedstrijd niet live op RTL 5 worden uitgezonden?
Op woensdag 09 januari 2002 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Arsenal - Liverpool (voor de mensen die de kroeg in willen) wordt ws verplaatst van 20 uur naar 13 uur de 27e ivm veiligheidsoverwegingen. Wedstrijd zou door de BBC live getoond worden, of dat na een eventuele verplaatsing kwa tijdstip nog zo is, weet ik niet (maar verwacht ik van wel)
quote:Wishfull thinking
Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef DIGGER onder andere het volgende:
Liever Liverpool - Everton
quote:Geen idee, maar 'live' is in >50% van de gevallen bij RTL5 met een kwartier tot 2 uur vertraging en het commentaar is in de meeste gevallen vreselijk irritant.
Op woensdag 09 januari 2002 08:38 schreef -POEP- het volgende:Zal de wedstrijd niet live op RTL 5 worden uitgezonden?
Mag dus hopen dat de wedstrijd gewoon, zoals oorspronkelijk gepland, op de BBC te zien zal zijn.
Als de BBC het uitzendt zal er iig geen haar op m'n hoofd zijn die er aan denkt de wedstrijd op RTL5 te gaan kijken.
Middlesbrough - Man Utd
Zaterdag de 26e, 13 uur, Live op Skysports
Kilmarnock - Celtic (Schotse FA cup 4e ronde)
Zaterdag de 26e, 18.35 uur, live op Skysports
Arsenal - Liverpool
Zondag de 27e, 13.00 uur, Live op de BBC
Darlington - Peterborough Utd/Newcastle Utd
Zondag de 27e, 17.00 uur, live op Skysports
Ipswich - Man City
Zondag de 27e, 19.00 uur, live op BBC
Btw Doc, zondag 3 Februari om 13.00 uur is het Leeds - Liverpool live, ms is dat een leuke wedstrijd voor in de pub? (Vraag geldt ook voor Atrimar & just me)
quote:Ik ga dan wsl kijken in de Mick O'Connels in Arnhem...
Op woensdag 16 januari 2002 19:43 schreef DIGGER het volgende:
Zaterdag de 26e, 18.35 uur, live op SkysportsArsenal - Liverpool
quote:Goed idee. Ik check het even met het thuisfront. Misschien neem ik Myrthe dan ook mee...
Op woensdag 16 januari 2002 19:43 schreef DIGGER het volgende:
Btw Doc, zondag 3 Februari om 13.00 uur is het Leeds - Liverpool live, ms is dat een leuke wedstrijd voor in de pub? (Vraag geldt ook voor Atrimar & just me)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |