Op www.gamefront.de heb ik wat gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef devv05 het volgende:
Virtua Fighter 5 naar 360 heb ik ook nog geen bron van gezien
Ik, en ik heb em IN een kast staanquote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Die dingen blijven maar kapot gaan bij mensen, wie hebben er naast mij nog een werkende launch 360?
Niet naast een receiver?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb geen launch 360
heb hem sinds Feb.
Nergens last van gehad, in handleiding staat ook, zet hem niet bij een receiver.
maar hij staat voor me receiver
Enigste kut probleem van 360 is, vind ik die stroom kabel..
mag niet krom of zo zijn, terwijl die kabel zo stroef en krom is als ik weet niet wat
Hoezo denk je dat? Degene die geen defecte console hebben hoor je niet dus lijkt me nogal lastig inschatten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef Retuobak het volgende:
Veel, maar ik doelde meer op de aantallen defecte consoles hier. Dat is echt meer dan 5%
die serie is ook nooit wat geweest dus dat scheelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
Nog sneller??? De vorige FIFA rende de spelers al als een stel idioten over het scherm
Volgens mij wordt die serie nooit wat....
Nog sneller? Vorige versie was tamelijk traag als je het mij vraagt. Speed kan je nu ook aanpassen dus dat scheelt wel, kon in de vorige ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
Nog sneller??? De vorige FIFA rende de spelers al als een stel idioten over het scherm
Volgens mij wordt die serie nooit wat....
Nou, zet het maar eens naast PES. Maar de hele game is zo 'scripted' en nep.. Je maakt altijd dezelfde acties, passes komen vanzelf aan, spelers en bal bewegen niet natuurlijk, etc. Bij PES is dat allemaal veel beter en echter. Daar heb je echt het gevoel dat je een goal zelf scoort, en iedere goal is uniek. Bij FIFA scoor je bijna altijd op dezelfde manier.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nog sneller? Vorige versie was tamelijk traag als je het mij vraagt.
Ja klopt inderdaad, valt mij ook altijd opquote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou, zet het maar eens naast PES. Maar de hele game is zo 'scripted' en nep.. Je maakt altijd dezelfde acties, passes komen vanzelf aan, spelers en bal bewegen niet natuurlijk, etc. Bij PES is dat allemaal veel beter en echter. Daar heb je echt het gevoel dat je een goal zelf scoort, en iedere goal is uniek. Bij FIFA scoor je bijna altijd op dezelfde manier.
Ik had dus een 360 van de tweede lading midden December. Mijne begint ook erg raar te doen lately. Hij crasht best vaak en als ie verticaal staat maakt de CD lade een iets te hard geluid.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Die dingen blijven maar kapot gaan bij mensen, wie hebben er naast mij nog een werkende launch 360?
Transcode360 werkt hier prima, lekker divx en xvid kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef 1-0-Ed het volgende:
Mediacenter werkt dus prima, maar toch jammer dat plugins over het algemeen niet werken en er nogsteeds geen Divx afgespeeld kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |