Nu ken ik hem wel!quote:
Dacht het wel ja! Commercial Suicide blijft maar met goeie releases komen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Swastika is gruuuuuuuuuwelijk.
Krankzinnigheidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Squarepusher... Onder welk subgenre valt dat eigenlijk
kewl, - knip -quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
Jazz influenced IDM/Noize/Dnb/Jungle... luister z'n album 'Hard Normal Daddy' en vooral de 12" Big loada maar eens
http://www.discogs.com/release/212
Is niet meer nodig!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef H4ze het volgende:
Mr Cool, op de commercial suicide website kun je samples vinden van de rest van 't album![]()
Begin een beetje verslaafd te raken aan dit nummer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:35 schreef H4ze het volgende:
De sfeer in swastika is gruwelijk!
Hm, die moet ik nog checken!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Paradox-Hologram :slayer2:
staan een paar lekkere nummers op.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
joho.
nieuwe album van Concord Dawn maar eens opgezet.
meeste oude nummers van concord dawn trekken me niet echt, maar deze plaat verrast me positief hoewel ik al 2 nummers van een andere EP kende en 1tje uit een set.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef H4ze het volgende:
You don't have to run vind ik erg lekker. Maar die stond ook al op een andere LP (of EP). De rest weet ik niet meer, heb 'm een tijdje terug wel geluisterd. Weet nog wel dat ie beter was dan ik van tevoren had verwacht![]()
Come on My Selectorquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
Jazz influenced IDM/Noize/Dnb/Jungle... luister z'n album 'Hard Normal Daddy' en vooral de 12" Big loada maar eens
http://www.discogs.com/release/212
Pendulum_Hold Your Colourquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.spbdnb.ru/video21
Vidoereportage (58 MB) van een dnb-feestje. Weet iemand wat dat nummer is dat begint rond 2:30?
Ik wil het weten!
zeker van z'n laatste album? hm. dacht dat ik die al gehoord had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef mrcool het volgende:
[..]
Pendulum_Hold Your Colour
http://www.rolldabeats.com/release/breakbeat_kaos/bbk002lp
pendulum komt ook op lowlands, das vooral vet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:20 schreef mithrandirrr het volgende:
vanavond nog mensen naar pendulum en grooverider?
360km? Waar de hel woon je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:14 schreef mithrandirrr het volgende:
ik ga ook niet... vervoer heeft het laten afweten en ik ga niet wéér 360km rijden in totaal...
Ja man, ik ben echt helemaal weg van z'n muziek. Tevens van de tracks die ie onder FanuSamurai uitbrengt. Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloedenquote:
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschemaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef H4ze het volgende:
Neej.
Maar ik wil wel erg graag naar Cultural Evolution vanavond. Fanuuuu![]()
![]()
Ja dat is hier dus ook 't punt. Heenreis maakt niet uit. Terugreis is ronduit kut. Trein vanaf utrecht cs gaat al om 5.25 ofzo, maar dan....een 2 uur durende trein reis langs schiphol, a'dam, denhaag en uiteindelijk rotterdam. En dan de metro nog, waarvan de eerste ook pas om half 9 ofzo gaat. En de auto van m'n ma kan ik toch niet lenenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschema
Vind ze een beetje vaag maar daardoor zeker niet minder goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef H4ze het volgende:
[..]
Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloeden![]()
kvind de flip cooler!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef mrcool het volgende:
Vind Siren Song nog steeds zo fucking geniaal!Ben blij dat ik hem op vinyl heb!
Die staat er ook op!quote:
Idd kutgeld om uit te geven he dat is ook de reden dat ik al 2.5 jaar doe met dezelfde naaldenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:51 schreef Rock-shocker het volgende:
GODVERDOMME! Mijn naalden zijn aan vervanging toe maar ik heb helemaal geen zin om ze te vervangen. Maar daarnet stuiterde een naald recht over de plaat heen, dus het wordt echt eens tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |