Ik heb hem 3 juni bij de Revenge (oude Metro) in Utreg gehaald. Geloof dat ze er toen nog aardig wat hadden liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja maar hij is nu al overal backorder (vinylversie dan, cd weet ik niet, maar daar doe ik niet aan).
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedragquote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb er trouwens een euro voor neergelegd, lag ergens in een bak
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label, maar ik moet zeggen dat z'n latere producties me weinig doen. Beetje te hard en alles behalve subtiel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
Droppin' Sciencequote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
ik heb hem alleen voor 25x het bedrag gezien op ebay, maar ik ben niet van plan hem te verkopenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedrag
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het idee lijkt mij duidelijk
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label,
D-Kay is te goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!
Be There 4 U!quote:
sl'squote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Wat is het verschil toch groot met m'n vorige (reloop rp4000's)![]()
Geld teveel?quote:
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Uiteraard, maar dat is ook appels met peren vergelijken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Nou, 1 van m'n reloops is dus 2 weken terug doorgebrand :p Die deed naderhand niets meer. Maar ik was sowieso al van plan om nieuwe decks aan te schaffen. Zat nog te twijfelen tussen superOEMs of Technics, maar ik ben toch voor het 'vertrouwde' gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Geld teveel?Heb je ook een andere mixer?
Was ook dnb moe, maar tis een kwestie van goed afwisselen met andere muziekstijlen. Ik luister ook nog steeds gigantisch veel hiphop en ik ben ook van plan om daar het komende jaar meer mee te doen op de decks. En zo nu en dan gewoon flink wat lekkere (minimal)technoquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goed
Rijdt er nou een truck van PRSPCT dan wel Elementz mee met de FFWD?
Nee niet B&E op zich, die komt de 23ste september. Op die Reactiv vs B&E heb ik een b2b setje gedaan met Reggie. Dat was amenratels massivequote:Hebben jullie 't eerste feestje van B&E al gehad? Zo ja, hoe ging je set?
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de druktequote:
Druk was het zeker in de India gisteravond!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de drukte
Dat is mooi klote dan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef marcek het volgende:
geen drumnbass voor mij op lowlands![]()
geen vrije dag vandaag , dus gisteren weer terug gegaan
Nee idd man, wat fucking druk was het daar binnen! Hij beukte er wel lekker op los die Bong-Ra! Heb ook maar ff buiten staan luisteren!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
De X-ray.Fucking hell ik dacht even lekker los op Bong-Ra, was ik niet de enige met dat plan
Daar had ik niet zo veel zin in!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
Mja maar daarvoor moest je eerst jezelf door 400 opeengepakte ongeinteresseerden heen persen
Ik ook niet. Ik was geloof ik bij Tiga die avond.quote:
Ga je met de trein?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef reem het volgende:
Ik kom wellicht vrijdag ook naar UM.
Ik zag zojuist dat ze een 'Olskool Junglism Edition' doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef Sloavink het volgende:
Wie gaat er vrijdag mee naar Haagenbasz in het Paard in Den Haag?Erg leuke sfeer en nog belangerijker super goede DnB!
![]()
Haha ja Reggie kennende. Die kan met deze editie helemaal los gaan johquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat is inderdaad wel heel vet, beetje een bummer dat ik zaterdag moet werken
Maar dat zal wel lekker ratelen worden
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef Sloavink het volgende:
Zo'n zin in! .. Vandaag helemaal los in het Paard, oja en ik kom er net achter dat Pendulum in de Melkweg komt!
Als ik me niet zo beroerd zou hebben gevoeld was ik zeker met je meegegaan. Helaasch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
En wie gaan er naar UM vanavond? Ik heb zin in een feestje, maar niet om alleen te gaan.
Lees eens boven jequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
En wie gaan er naar UM vanavond? Ik heb zin in een feestje, maar niet om alleen te gaan.
Uiteindelijk nog wel gegaan?quote:
Vrijdag 20/10quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
Lekker pakketje hoor!quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef oppositemarco het volgende:
Ik heb sinds kort D&B weer ontdekt.
Vlak voor mijn vakantie had ik een aantal cd's met D&B classics overgezet naar mp3 en op mijn Ipod gezet. Weer enthousiast geworden tijdens mijn vakantie heb ik me weer verdiept in de recente releases en radioprogramma's beluisterd via ondermeer BBC 1XTRA.
Via Red Eye Records en Chemical Records heb ik 2 bestellingen gedaan. Het eerste pakket is inmiddels binnen en het knalt weer als vanouds.
Dit zijn mijn aankopen:
Aquasky & Zinc - Desires/Hear no evil (DJ Marky & Bungle remixes)
D Bridge vs A.I. / D Bridge vs D Kay - Odessa / Nothing Is True
DJ Die & Clipz - Number one
Twisted Individual - Hand grenade (Clipz remix)
Dr. Octagon - Aliens (Subfocus remix)
Subfocus - Airplane / Flamengo
Soundclash (Benny Page) - Raggamuffin / Crying out
Benny Page - Turn down the lights
Visionary - Give me your love
Roni Size / DJ Die - It's a jazz thing (Utah Jazz remix)
Artificial Intelligence, Desperado / Movin on'
Jenna G - For lost Friends EP
Marky & Bungle - No time to love / Codename a:1
State of Mind - Paint the walls black / Change your world
Concord Dawn - Seasons EP, Man for all seasons
MIST:I:CAL - Just a little herb (feat. Ras T-weed) / Memory jog
Hazard - Cola cube / Ninja technique
YT - England story (Phatasy & Shodun full vox mix)
Shogun Assassins EP vol. 1 EP
Normaal gesproken koop ik juist veel hiphop en Britse rock, maar op dit moment is het vooral Drum & Bass.
Wou wel gaan, maar vind Atak niet zo lekker klinkenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef kipknots het volgende:
Zijn er nog mensen uit omgeving Enschede die morgen naar BSE in atak gaan?![]()
4 november zal m'n eerste keer bij Metropool worden. Mu-ziqquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wou wel gaan, maar vind Atak niet zo lekker klinken![]()
De sfeer in hengelo (metropool) is veel beter en de sound ook.
Binnenkort komt Noisia daar, dan ben ik er _zeker_ bij![]()
niet helemaalquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Ionesco het volgende:
boehoehoe
Ik had gehoord van een heleboel mensen dat er gister er een heuse DnB feest werd gegeven in Sassenheim. Ik helemaal plannen hoe ik dat ga regelen, hoor ik op het laatste moment dat het een hardstyle feest was... :s dus ik onwijs mn best doen om een andere feest te vinden dat word gehouden maaaaaarrr... NIKS, NADA, NOPPES..dichtstbijzijnde is naar de UM voor de 29ste
whoa! daar ga ik dus zekerr de weten heen, gaan er nog andere?quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
niet helemaal![]()
http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=32874
22 sept in de Poema
Afgelopen vrijdag werd ie nog op Subtronics gedraaid...oh oh oh die bassline, hoe gruwelijkquote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef reem het volgende:
Die Talk to Frank is echt erg lekker!
En of de eerste editie geslaagd is! Silvah, Freak en Adi, echt heel erg bedankt!quote:Op maandag 18 september 2006 10:50 schreef Rock-shocker het volgende:
www.breaknenter.nl
Heule goeikope spam!
dat is ie toch ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef marcek het volgende:
als deze track een kleur zou krijgen zou die zwart zijn![]()
was een mooi avondje ja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef alsem het volgende:
boh gek, zaterdag panacea geziien, was bruut
En welke nummers van Pendulum bedoel je precies als je het over 'duister' hebt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben pas sinds kort drum n bass aan het luisteren. Ik kom dan ook niet veel verder dan pendulum op dit moment. Ik vind daarvan de 'duistere' nummers het vetst. Iemand goede aanraders?
(noem ook de meest obvious maar, ik ken nog helemaal niks)
Enkele klassiekers:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:38 schreef Crack_david het volgende:
ik vind bijv the terminal erg lekker,
en hun remix van the voodoo people vind ik ook geweldig
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef Thomas B. het volgende:
Denk dat je Bad Company ook wel fijn vindt dan.
Nog mensen naar black out vrijdag?
Hai!quote:
2de zoekresultaat via Google!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hai!
misschien is het handig om bij het sluiten van een topic altijd een link naar een nieuwe te posten. ik kon op een gegeven moment de topics niet meer vinden. schandalig!
Lijn omhoog?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar de Melkweg, de 20e?
Ik haak af. Komende tijd zuinig aan doen en dan in november naar Praag. Feesten + Sparta Praha - AFC Ajax. Ik zal daar weer eens de DnB-scene checken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar de Melkweg, de 20e?
en Black Sun Empire niet te vergeten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pendulum (Breakbeat Chaos, UK) / Elementz dj's: Dreazz / Harsh / Pamb (NL)
<----quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:22 schreef Ionesco het volgende:
whoa! Major League was VET!! Echt onwijs naar mn zin gehad... nog andere geweest?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:22 schreef Ionesco het volgende:
whoa! Major League was VET!! Echt onwijs naar mn zin gehad... nog andere geweest?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Gefeliciteerd Remi!
quote:01. Muffler - Mindgames
02. Chris.Su & State Of Mind - Surreality
03. Morebeat feat. Gabana - Good Night
04. Crossfire - Awakenings
05. Jade & Matt-U - Silver Wings
06. Rido - Dark Thief
07. L-Plus & Paul B - Danjaz
08. Wayz - Pain
09. Concord Dawn - Man For All Seasons (Chris.Su & SKC Remix)
10. Lifeform - The Light
11. Hostile Minds - Missile
12. Rob F - Resistance (Optiv Remix)
13. No Money & Ban Ban - Blast
14. Phono - Tweak
15. Current Value - Twisted
16. Paperclip & Flexo & Selector - Kinesis To Death
17. Muffler - Funky Beatz 2006
18. L-Plus & MG - Musik
19. Jiant - Funk Surge Jiant
Vet.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
ik. mischien.
orgineelquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Drum 'n Bass alleen is niet meer genoeg. Ik ga MNML draaien. Lekker puh.
ontzettend jaloersquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Sloavink het volgende:
Vanavond Roni Sizeee... jej!
0_0quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Sloavink het volgende:
Vanavond Roni Sizeee... jej!
Dat is dus wel wat ik mis in de DnB op het moment...quote:
Als jij met een paar vriendjes dubstep gaat draaien kan ik wel een gig voor je regelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat is dus wel wat ik mis in de DnB op het moment...
yay, hoe groot zijn je pupillen nu ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:38 schreef Sloavink het volgende:
Roni Size.![]()
Ik heb er geen woorden voor.![]()
Groot.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
yay, hoe groot zijn je pupillen nu ?
Hey, ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Niemand draait de MNML zoals Villalobos dat doet!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |