Je kan sowieso niet goed lezen.. scroll maar 'es iets naar boven, daar staat de definitie van waaibomenhoutquote:Ik kan het niet goed lezen, wat staat daar boven american classic?
oja.. ook geen rimshots enzo..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef SolarX het volgende:
Ik hou het toch op gebrek aan techniek. Een echte drummer kan met alles spelen zonder dat er splinters in het rond vliegen.
In dat geval zou je de eerste zijn bij wie géén stokken breken. Kijk, als je om de haverklap stokken breekt doe je iets verkeerd. Als er heel af en toe één breekt.. shit happens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef SolarX het volgende:
Ik hou het toch op gebrek aan techniek. Een echte drummer kan met alles spelen zonder dat er splinters in het rond vliegen.
Ach niks mis met Vic Firth.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:37 schreef SolarX het volgende:
Mijn vorige reactie moet met een korreltje zout worden genomen
Maareh, ik sla standaard iedere 2 en 4 op de rim, met Vic Firth, en ze breken praktisch nooit bij mij. Wel slijten ze op de plek waar de stok de rim raakt, met als gevolg dat ze na een maand of 3 een beetje elastisch worden op dat punt
Edit: moet ik erbij zeggen dat ik best vrij pittig sla.
Op een gegeven moment zijn stokken gewoon op, of ze breken of je moet ze gewoon weggooien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef B_BOY het volgende:
stokken kapotslaan is een kwestie van gebrek aan t4echniek. veel rims gebruiken dan slijten je stokken wel maar ineens breken doen ze dann iet hoor.hoogstens worde ze in het midde zo dun dat ze uit onbalans zijn.
...uit balans zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef B_BOY het volgende:
stokken kapotslaan is een kwestie van gebrek aan t4echniek. veel rims gebruiken dan slijten je stokken wel maar ineens breken doen ze dann iet hoor.hoogstens worde ze in het midde zo dun dat ze uit onbalans zijn.
Dat vraagt gewoon om foto'squote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Nemephis het volgende:
Deze PA vult de hele achterbak al... past nooit, al die zooi: dat wordt lachen!
Nog geen bericht van je na die post gezien... je zit zeker al de hele dag te spelen? (zou ik ook doen)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga nu mijn e-kit halen. De TD3 KVDus tot zo
Hehe, het is verslavend!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nog geen bericht van je na die post gezien... je zit zeker al de hele dag te spelen? (zou ik ook doen)
Gisteren oprtreden gehad in Den Helder, ging vet kut met veel te veel domme fouten, maar het publiek vond het mooi en stond te dansen ..![]()
boeiend. een echte muzikant is dat gewend. brak zijn, concert geven, ziupen, brak zijn, concert geven, zuipen.... enz... enz.....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:07 schreef CasB het volgende:
Pffffft straks (14:00) optreden...en ik ben brak
"als je doordouwt past alles"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb eeeeindelijk mijn cajon( anderhalve maand later dan afgesproken met feedback mja)
Hij is heel wijs, moet nog flink oefenen maar dat komt wel goed.
Binnenkort actie foto's
Ik kan nog lekker uitrusten voor dat we moeten, we moeten donderdag in groningen spelen. Word alleen wel een latertje,,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:07 schreef CasB het volgende:
Pffffft straks (14:00) optreden...en ik ben brak
Ja met van die ubergrote powertoms hahahaquote:Ik weet niet hoe je het moet noemen haha je kunt em in ieder geval voor beide gebruiken,
maar eigenlijk heb je voor g'n'r een supergroot fout TAMA drumstel nodig.
Ik heb eens een keer een hele middag alle e-kits geprobeerd daaroquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Operc het volgende:
vraagje over feedback, kun je bij een feedback winkel gewoon drumstellen uitproberen, of wat? kan me namelijk voorstellen dat daardoor soms wat vellen verslijten waardoor misschien een volgende het niet wil kopen?
Kun je bij feedback ook losse bekkens kopen? of alleen in 'sets' zoals ze op hun site hebben staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |