Topic is inderdaad samengevoegd. Door wat vertraging met het samenvoegen en omdat er nog altijd een bug blijkt te zitten in de Active Topics wat betreft gemergde topics, zie je die niet vanzelf staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef giulio1 het volgende:
Ik had een topic over stappen in talinn, waren paar leuke tips en links aan toegevoegd en is nu ineens weg.
Wasdat?
Waarom?
De verwijzing staat er al en kennelijk heeft de TS dat centrale topic nog niet gevonden. Wat hij wel heeft gedaan is de moeite nemen om een serieus topic te openen in TRV. Jammer genoeg heeft hij geen gebruik gemaakt van de search. Al met al geen reden om het direct op slot te gooien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan de TS natuurlijk ook verwijzen naar het reeds bestaande en centrale topic en het op slot gooien dan reacties af te wachten en te laten mergen.Het is juist nu makkelijker omdat er nog geen reacties in staan.
Mij ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.quote:
Het is 23.37 hier.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.
Goedbedoeld persoonlijk advies: Ga de straat op!
Tenzij het maandagavond is natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het is 23.37 hier.En op maandagavond is er hier niet veel te doen.
Eerst het semester afronden en dan nog 2 weken vakantie vieren in Auckland alvorens ik richting het koude zuiden ga.
Wat doen we overigens met..?
Raad een land adhv vorm
Raad de Straat, Amsterdam (is hier een deel 2 van?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |