Tof.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef OA het volgende:
Ik heb nog een handige link voor in dit topic: [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Het gedeelte "vervoer" dus.
Hier staat een overzicht van vrijwel alle metrolijnen ter wereld.
Elke stad met een metrolijn staat erbij.
![]()
Nemen we ook mee.quote:Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, over vervoer vond ik er laatst ook nog eentje: http://openbaar-vervoer.allepaginas.nl/
Ik ken er inderdaad geen topic over, ik meen dat in het topic over de TSE van Lucille wel één en ander er over staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Ik wil even peilen over er mensen zijn die ervaring hebben met de Trans Mongolie Express, maar ik zie nergens een centraal topic (alleen Trans Siberie Express van Lucille).
Klopt het dat zo'n topic niet bestaat?
Ik hernoem het topic wel in Trans Siberië of Trans Mongolië Expres. In dat topic hebben ze het namlijk over beiden.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Misschien een plaatje erbij?
http://www.mart-en-arie-ontour.nl/images/russia.gif
Ik ben me net aan het orienteren, dus veel nuttige info heb ik niet.
Vond een ander plaatje met beide Express routes. Dus die heb ik maar toegevoegd.quote:
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Nouk het volgende:
Weten jullie toevallig of de reisgidsen er al zijn voor de zomer? Vast wel toch?
Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.
Dat weet je goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houdenquote:
Wederom blijkt dat ik een waardeloze mod ben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef DutchTrain het volgende:
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houden![]()
Dat ik waardeloos lijk, bedoel je? Bedankt lieverd!quote:
=> Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Is er hier ook een vast China topic oid? Ik kon met de search niet eentje vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |