Suggesties ?quote:Op maandag 25 september 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Thailand #12 Full moon
Een aantal vaste posters in de reeks vindt de TT een beetje eenzijdig.
Als alleen dat er had gestaan had je mij niet zien editten. Verder hebben we een feedback-topic voor al je opmerkingen in de richting van de mods.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Poepoog het volgende:
Ok, censuur. Ik mag dus niet zeggen dat middelbare vrouwen er naar toe gaan puur om geneukt te worden.
Dus bij deze, ik neem mijn post terug.
En hierbij een tip.
http://wikitravel.org/en/Jamaica
Heb ik hem gesloten dan? Dat was helemaal niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Keios het volgende:
UIO_AMS,
Kan mn topic over Lisabon winkels/restaurants weer open?
Ten eerste: het uwe is ver 2 jaar oud.
Ten tweede: andere mensen hebben andere ideeën over coole winkels en restaurants
Ten derde: ik vind het uitermate arrogant om naar uw eigen topic door te linken en te denken dat de info voor iemand anders volstaat
THX
Ja. Tot DT terug is.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.
Geen nood joh. Ik moest ook even kijken om te zien of ik het niet toevallig per ongeluk gesloten had. Maar hij stond dus nog gewoon open. Veel plezier straks in Lissabon.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef Keios het volgende:
Zeg, ik heb ook andere dinges te doen dan alleen fokken. Maar k, als hij niet op slot was (heb nog altijd niet gekeken) dan sorry voor het beledigen van uw persoon.
... en wat geeft de weegschaal ondertussen aan?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.
Done.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:51 schreef k_man het volgende:
Reisverslagje Reykjavik (zie IJsland topic) graag opnemen in het overzicht.
Gedaanquote:Op maandag 4 december 2006 09:04 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor het toevoegen van het tagje bij mijn topic [Reisadvies] Trektocht in Zuid-Amerika
Zou je misschien ook nog de C in een K kunnen verandern![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |