quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef Gebs het volgende:
Leuk manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar eerst wil ik graag bewijs zienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook wel, of nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:09 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ik wil eigenlijk ook wel graag bewijs zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gaat LSH worden. De laatste strohalm voor de heren om hun blauwe kleurtje nog te behouden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
WOW, ik kom er nu pas achter dat dit forum er is, dat wil zeggen dat ik er nog 17 dagen van kan genieten!! Erg optimistisch!
Zeg Cynix, had je me niet effe kenne mailen dat er nog een nieuw forumpie voor jou en laffer was bedacht?
Wat gaat het volgende maand worden guys?
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
WOW, ik kom er nu pas achter dat dit forum er is, dat wil zeggen dat ik er nog 17 dagen van kan genieten!! Erg optimistisch!
Zeg Cynix, had je me niet effe kenne mailen dat er nog een nieuw forumpie voor jou en laffer was bedacht?
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat gaat LSH worden. De laatste strohalm voor de heren om hun blauwe kleurtje nog te behouden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit hier in Ierland te posten op een forum waar ik al jaren lid van ben, is dat gek ofzo??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
What the fuck doe jij hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Get a life, trut.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit hier in Ierland te posten op een forum waar ik al jaren lid van ben, is dat gek ofzo??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Get a life, trut.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enjoy!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Epiekeetje dude, ik zit echt in Ierland te wonen en werken. En ik vind het gezellig om een beetje op de hoogte te blijven van het kneuterige nieuws uit NL. Vandaar dat ik hier wel weer eens postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KEI optimistisch!!
I do!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Enjoy!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fokkers die in het buitenland wonenquote:Keep us updated.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit hier in Ierland te posten op een forum waar ik al jaren lid van ben, is dat gek ofzo??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, ik neem aan dat ze wel weer iets verzinnen. Mods als ons wil je toch niet kwijt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Says who?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:32 schreef static het volgende:
Ja.
eigenlijk heb je wel gelijk, best wel een lief topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo blij met FOK! Dit is toch een mooi topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is echt WOW hèquote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef SCH het volgende:
laffer, wat doe je, ik ben helemaal van mijn apropos - we horen nu al 16 keer boos heen en weer gemaild te hebben
* SCH pinkt een traantje weg
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:50 schreef laffer het volgende:
[..]
het is echt WOW hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, ik ben om, we blijven open.
die apple topics verzanden alleen maar in een hoop gezeik en gesodemieter, en da`s niks voor WOWquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef jojomen4 het volgende:
Is er een Apple topic open? Ik las net in een topic dat het niet kon ofzo en dat het daarom een slotje kreeg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb een vraagje over hoe ik hem het best schoon kan maken (zodat ie weer helemaal wit is onder het keyboard).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop