yep, maandje ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Is deze subforum ook tijdelijk ?
Ziet er toch leuk uit.![]()
och, ik ben optimistisch ingesteldquote:
hou het maar liever een beetje centraalquote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Floridinges het volgende:
Mogen het ook heel kleine dingetjes zijn waar je vrolijk van wordt?
Dus dat was niet de bedoeling?quote:Op maandag 24 april 2006 13:33 schreef laffer het volgende:
[..]
hou het maar liever een beetje centraal![]()
(anders krijgen we een wildgroei aan topics)
Ik wilde een topic openen over mooi archaisch taalgebruik in het Nederlands. De dubbele ontkenning, woorden als "raaskallen", "contrafeitsel" en "prangend".quote:
weet je wat, maak er een mooie openingspost van en probeer het maarquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ik wilde een topic openen over mooi archaisch taalgebruik in het Nederlands. De dubbele ontkenning, woorden als "raaskallen", "contrafeitsel" en "prangend".
Ik ben alweer vergeten wat er eerst stondquote:Op maandag 24 april 2006 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders schrijf je "steek deze post maar lekker in je reet!!"
Klinkt toch een stuk optimistischer..![]()
Omdat je je in [VBL] prima kan uitleven.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom worden alle Ajax topics gesloten?
het is pas nieuw en de rakkers raken gewoon een beetje over enthousiast, er komt straks een FAQ en dan zal het allemaal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
Sorry, maar ik zie meer slotjes dan open topics en volgens mij gaat dit helemaal verkeerd met WOW.
Het is gewoon een 2e ONZ/bagger forum onderdeel aan het worden.
Wat mij betreft zo snel mogelijk sluiten dit forum-onderdeel.
Je weet hoe het gaat met nieuwe subfora.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
Sorry, maar ik zie meer slotjes dan open topics en volgens mij gaat dit helemaal verkeerd met WOW.
Het is gewoon een 2e ONZ/bagger forum onderdeel aan het worden.
Wat mij betreft zo snel mogelijk sluiten dit forum-onderdeel.
Vast wel, maar ik denk dat ik gelijk ga krijgen dat er voor jullie nauwelijks tegen zoveel bagger tegenop te modden zal zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |