die moeten vrolijk en OPTIMISTISCH in hun eigen forum moddenquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:
En de rest dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wij zijn er ookquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:
En de rest dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey... Welkomquote:Op zondag 23 april 2006 22:04 schreef laffer het volgende:
thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe zwaar was die steen?quote:Op zondag 23 april 2006 23:57 schreef HeyFreak het volgende:
laffer als modom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hebben speciaal voor hen een 2e onzin-bagger-forum geopend om die blauwe kleur te kunnen blijven rechtvaardigen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:56 schreef static het volgende:
Vandaar dat jullie nog blauw waren. Ik wist het.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whehe, wij oudjes zijn niet weg te krijgen, hangouderen hèquote:Op zondag 23 april 2006 23:56 schreef static het volgende:
Vandaar dat jullie nog blauw waren. Ik wist het.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk je?quote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben speciaal voor hen een 2e onzin-bagger-forum geopend om die blauwe kleur te kunnen blijven rechtvaardigen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tonnetje of tweequote:
je post is niet orgineel, lees dit topic maar ff door jij rakkertquote:Op maandag 24 april 2006 01:04 schreef Herald het volgende:
ah nu worden er steeds subfora verzonnen opdat laffer en Cynix blauw kunnen blijven
Lachend sluiten ze topics, schaterend delen ze bans uit.quote:Op zondag 23 april 2006 21:57 schreef SpeedyRich het volgende:
die moeten vrolijk en OPTIMISTISCH in hun eigen forum modden
nachtbrakers moeten er zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 01:04 schreef Herald het volgende:
ah nu worden er steeds subfora verzonnen opdat laffer en Cynix blauw kunnen blijven
Wel bijna ondragelijk om een hele maand lang optimistisch te blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Oeh oeh, tof subforum, had ik nog een tijdje terug een voorstel voor gedaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop