Did al gemeld?quote:Aston Villa - Ajax eye Hendrie swoop
23 Apr 2006 18:31
Ajax have been linked with a summer move for Aston Villa star Lee Hendrie after the midfielder revealed he had an 'interesting' option.
Hendrie looks certain to move on in the summer in the search of a fresh challenge and a whole host of clubs are showing an interest in the midfielder who has made just nine starts for the Midlands club this season.
The 28-year-old has been pushed out of the starting line-up by loan star James Milner and if the Newcastle ace signs on a permanent basis then Hendrie will be on the move.
Clubs such as Portsmouth, Wolves and Southampton have expressed an interest but it looks as though Hendrie could have a more interesting proposition on the cards with Ajax said to be keen.
"I have had a couple of shouts," Hendrie revealed when quizzed over his future.
"And one of them is very interesting."
A fee of £750,000 should be enough to wrap up a move and Villa boss David O'Leary will not stand in his way if another club do come in with an offer.
quote:Blind geėmotioneerd door steunbetuiging Ajax-fans 23 april 2006
Danny Blind Na de dubbele zege op Feyenoord in de play-offs voor plaatsing voor de voorronde van de Champions League hebben de Ajax-supporters zich massaal achter trainer Danny Blind geschaard. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 kon Blind zijn tranen maar ternauwernood bedwingen toen de meegereisde Ajax-aanhang hem hartstochtelijk toezong met de kreet 'Danny moet blijven'.
De coach beėindigde het interview met AT5 uit voorzorg. Op zijn beurt maakte Blind ook veel complimenten. Zo prees de oefenmeester het spel van zijn jonge defensie en doelman. Ook Tomįs Galįsek, Angelos Charisteas en Nourdin Boukhari konden op zijn waardering rekenen. Zelfs scheidsrechter Ruud Bossen kreeg van Blind een compliment.
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.quote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef jna het volgende:
Die dvd grappen beginnen nu wel vervelend te worden tenzij iemand orgineel gaat doen.
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 april 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zeg dat F'noord een inruilactie moet organiseren: Ruil nu je DVD in voor korting op een te gekke "Kuijt moet blijven" t-shirt.
zo goed?![]()
http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/4218.htmlquote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken heel die Hendrie niet. Iemand die wat info kan geven?
Niemand, het is 100% realiteitquote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef vinnie06 het volgende:
wie maakt er grappen?
Was in Studio voetbal. Misschien morgen even kijken bij uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat filmpje van Blind ergens te zien?
maar nogmaals ik maak geen grappen was gewoon benieuwd of er al wat bekend was en of ze het echt gaan doen, maarja na 7-2 kan ik er wel omlachenquote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Beter dan:" Wanneer komt de dvd
"
Eh?quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef WEST het volgende:
Dirk bedankt Dirk Bedankt Dirk Dirk bedankt![]()
![]()
Liever voorronde CL dan de bekerquote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Nu effe rustig aan doen tot 7 mei (geef Groningen maar Champions League). DIe beker moeten we pakken!
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!quote:
Hij speelde aardig vandaag moet ik toegeven, maar hij heeft de uitstraling van een Kuyt of Van Bommel totaal niet. Dan word je een stuk eerder uitgefloten als je in een dip zit. En eerlijk is eerlijk, bij de ene club gebeurt dat wat sneller dan bij de andere.quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het raar dat ze zo op die jongen reageren. Hij speelt zeker niet slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |