Hij kijkt haar mooie gestalte na
.. dan gaat hij weer verder met het op wacht staan.
Alleen is hij met z'n gedachte bij Liselotte
Een strandlopertje pikt wat naar voedsel aan de strandlijn. Voor de rest is het rustig en vredig.
Auw auw het zand is heet!!!! Snel het water in
Hij geniet verder van de zon en de zee.
Hij zit heerlijk op het teras te genieten van de zon en wacht nog steeds op zaken die komen gaan. Volgens de laatste berichten komt er eerdaags een bevooradings schip aan die spullen brengt die typisch zijn voor de Pretorian Guards.
Hij maakt zich er niet echt druk om.. En kijkt rustig rond over het strand . misschien komt er wel wat leuks van..
Hij heeft z'n boomblaster meegenomen om iedereen te verassen, en legt z'n handdoek neer, trek z'n zwembroek aan
en zet ineens ongelovelijk hard 'ome henk- opblaaskrokodil' op
en gaat rustig liggen zonnen!
Hij geniet nog steeds van de zon en de rust ..
Gelukkig ziet ze Kronar meteen zitten en haar stralende lach is terug. ![]()
Met een grote plof zet ze de mand achter hem neer.
Hi
Wat lief dat je langs komt..
Hmm je hebt zelfs nog een mand vol met spullen mee genomen ??
Wat zie je er mooi uit ...
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 03-09-2002 19:19]
Hij ziet allerlij lekkere dingen , en geniet vooral van de verschijning van Liselotte.
De warmte van de zon zorgt er voor dat de lucht boven het zand trilt en dat het weer nog mooier lijkt dan dat het al is.
Kronar dekt het kleed een beetje aan en begint de halve mand leeg te halen.
Proost
De champagne tinteld , en dat terwijl Kronar eigenlijk niet veel alcohol drinkt, dus hij krijgt een rode blos door de champagne en knoopt z'n boord los.
Hmm ik krijg het er wel warm van
Maar ik ben blij dat je er bent, dat maakt alles weer goed .. ![]()
Zon zee strand en een mooie vrouw , wat wil je nog meer ..
Heerlijk dit weer zo , en totaal geen last van allerlij eilandse zaken...
[i]Kronar kijkt naar de zon en voelt de warmte .. dan kijkt hij naar liselotte en ziet dat ze nog meer straalt dan de zon al doet.
Ik heb zoveel tijd achter m'n PC doorgebracht deze afgelopen week dat ik eigenlijk helemaal geen eilandnieuws of roddels heb gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |