abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5352618
Doei Liselotte

Hij kijkt haar mooie gestalte na .. dan gaat hij weer verder met het op wacht staan.

Alleen is hij met z'n gedachte bij Liselotte

die by the sword
pi_5366240
De stormen zijn voorbij getrokken en de lucht boven de zee is helder met een warme zon. Kronar geniet er van en droomt wat weg in z'n stoel.
die by the sword
pi_5401116
Simon ligt nog steeds in de zon. rustig genietend en met een waakzaam oog te soezen ..

Een strandlopertje pikt wat naar voedsel aan de strandlijn. Voor de rest is het rustig en vredig.

die by the sword
pi_5402954
* inkie1010 komt aangelopen met haar handdoekje en een koelbox vol lekkers.

Auw auw het zand is heet!!!! Snel het water in

pi_5437291
Kronar ziet hoe mensen genieten van het strand en de zee, en waakt zelf nog steeds over de kust. Hij heeft de geruchten over de rechtbank gehoord en vindt het wel komisch

Hij geniet verder van de zon en de zee.

die by the sword
pi_5487525
Inmiddels heeft kronar een leuk optrekje gebouwd van hout , met een klein terasje met stoelen en een tafel en een overdekt gedeelte met een bed.

Hij zit heerlijk op het teras te genieten van de zon en wacht nog steeds op zaken die komen gaan. Volgens de laatste berichten komt er eerdaags een bevooradings schip aan die spullen brengt die typisch zijn voor de Pretorian Guards.

die by the sword
pi_5567381
Kronar waakt nog steeds over de kust, en wacht op de zaken die komen gaan. Het wordt wel eens tijd dat hij naar het dorp gaat , om te kijken of daar alles nog zo is zoals het was.
die by the sword
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:20:41 #83
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5575075
Opeens horen ze een stem in hun hoofd * ; Vreemdeling we hebben je hulp nodig , er staan grote dingen te gebeuren .
Kom naar de tuinen van Fok! op zondag 1 september om 3 uur Wees voorbereid op strijd want er staan verschrikkelijke dingen te gebeuren met dit liefelijk eilandje
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5619326
Kronar wandelt rustig over het strand, hij heeft gehoord dat Prinses Pluisje verdwenen is en dat Tara het eiland met behulp van diverse personen heeft overgenomen.

Hij maakt zich er niet echt druk om.. En kijkt rustig rond over het strand . misschien komt er wel wat leuks van..

die by the sword
pi_5634613
Kronar heeft weinig te doen en gaat weer lekker in het zonnetje liggen , misschien komt er nog wel een schoonheid langs..
die by the sword
  dinsdag 3 september 2002 @ 14:33:44 #86
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_5637848
* djjumbo komt stiekem aangelopen op het strand, niemand die weet dat hij weer voor een kort bezoek terug is op het eiland.

Hij heeft z'n boomblaster meegenomen om iedereen te verassen, en legt z'n handdoek neer, trek z'n zwembroek aan
en zet ineens ongelovelijk hard 'ome henk- opblaaskrokodil' op

en gaat rustig liggen zonnen!

pi_5638367
Kronar heeft weinig last van de muziek omdat dat aan de andere kant van het strand is ..

Hij geniet nog steeds van de zon en de rust ..

die by the sword
  dinsdag 3 september 2002 @ 17:47:24 #88
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5640828
* Met een iets minder stralende lach op haar gezicht, toen dat ze wegging komt Liselotte op het strand aan; de mand was toch wel erg zwaar.

Gelukkig ziet ze Kronar meteen zitten en haar stralende lach is terug.
Met een grote plof zet ze de mand achter hem neer.

Hi

Hip to be square
pi_5642041
Halooo. liselotte

Wat lief dat je langs komt..
Hmm je hebt zelfs nog een mand vol met spullen mee genomen ??

Wat zie je er mooi uit ...

[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 03-09-2002 19:19]

die by the sword
pi_5649527
Kronar heeft een deken gepakt en heeft die over het warme zand uitgespreid en bekijkt de inhoud van de mand.

Hij ziet allerlij lekkere dingen , en geniet vooral van de verschijning van Liselotte.

De warmte van de zon zorgt er voor dat de lucht boven het zand trilt en dat het weer nog mooier lijkt dan dat het al is.

die by the sword
  woensdag 4 september 2002 @ 11:48:50 #91
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5650028
Hopelijk zit er iets tussen dat je lust
Ik wist niet precies waar je van houdt, dus heb ik maar van alles wat gemaakt.
Hip to be square
pi_5650213
Zekers zit er wat bij, eigenlijk lust ik alles wel. En het is tijden geleden dat ik nog zoiets lekkers heb mogen aanschouwen. Erg lief dat je dit voor ons gemaakt hebt.

Kronar dekt het kleed een beetje aan en begint de halve mand leeg te halen.

die by the sword
  woensdag 4 september 2002 @ 12:48:41 #93
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5650898
* Liselotte vist de glazen uit de mand en schenkt de champagne in. Ze geeft een glas aan Kronar en houdt haar eigen glas hoog

Proost

Hip to be square
pi_5651034
Proost

De champagne tinteld , en dat terwijl Kronar eigenlijk niet veel alcohol drinkt, dus hij krijgt een rode blos door de champagne en knoopt z'n boord los.

Hmm ik krijg het er wel warm van

die by the sword
  woensdag 4 september 2002 @ 14:18:32 #95
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5652388
Tja dat krijg je als je veel werkt en tijdens de baas z'n tijd eigenlijk niet mag drinken hè, dan ben je het niet meer gewend.
Hip to be square
pi_5653084
Inderdaad ja. En dan die eenzame lange tijden hier aan het strand waar je toch waakzaam moet blijven doen ook niet echt aan het drankgenot opvoeren.

Maar ik ben blij dat je er bent, dat maakt alles weer goed ..

Zon zee strand en een mooie vrouw , wat wil je nog meer ..

die by the sword
  donderdag 5 september 2002 @ 14:40:16 #97
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5668639
Lekker eten? De liefde van de maan gaat tenslotte door de maag, beweert men.
Hip to be square
pi_5668712
Dat is waar. Lekker eten is altijd goed

Heerlijk dit weer zo , en totaal geen last van allerlij eilandse zaken...

[i]Kronar kijkt naar de zon en voelt de warmte .. dan kijkt hij naar liselotte en ziet dat ze nog meer straalt dan de zon al doet.

die by the sword
  donderdag 5 september 2002 @ 14:54:36 #99
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5668863
Eilandse zaken? Is er iets bijzonders gaande dan?

Ik heb zoveel tijd achter m'n PC doorgebracht deze afgelopen week dat ik eigenlijk helemaal geen eilandnieuws of roddels heb gehoord.

Hip to be square
pi_5668929
Ik heb iets opgevangen over het feit dat de prinses ontvoerd is , en dat er een vervanger is gevonden "opgestaan" eigenlijk . Meer weet ik er niet van , het is veel te mooi weer om ons daar druk over te maken , en hier is het altijd veilig
die by the sword
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')