abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:40:11 #51
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5228736
Ik ben kk

En ik wil wel wat drinken. * Liselotte vraagt zich af of ze het anders nog lang volhoudt om met Kasper te praten.

Hip to be square
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:47:36 #52
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5228813
* Kasper haalt een termoskan van onder z'n shirt vandaan en terwijl hij voor Jojo een bekertje lauwe koffie inschenkt laat hij zijn ogen over haar mooie lichaam glijden.

Deze koffie heb ik vanmorgen uit de Ontbijterie meegenomen.

* Kasper denkt bij zichzelf: wie zei dat ook alweer: "Romantiek is mooi, maar 't moet wel betaalbaar blijven".

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:50:11 #53
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5228841
Mmm, helaas geen alchol * Denkt Liselotte.

Dankjewel.

Hip to be square
  donderdag 1 augustus 2002 @ 13:52:50 #54
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5228873
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 13:50 schreef Liselotte het volgende:
Mmm, helaas geen alchol * Denkt Liselotte.
* Kasper denkt bij zichzelf: volgende keer maar een beetje alchol toevoegen, volgens mij houdt dit meisje daar wel van.

Zullen we zo eens een lekkere duik nemen?

donderdag 1 augustus 2002 @ 14:12:30 #55
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5229071
Ja is goed, maar ik wil eerst nog even zonnen.

* Liselotte zet haar zonnebril op en gaat weer liggen.

Hip to be square
  donderdag 1 augustus 2002 @ 15:35:43 #56
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5229997
* Gezellig babbelend liggen Lotje en Kasper te bakken in de zon. Ze blijken wat interesse betreft best veel raakvlakken te hebben.
pi_5230055
Kronar komt aanwandelen met een picknickmandje.. ziet Liselotte op het strand liggen met die naar horen zeggen overspelige dokter, schrikt .. verkleurt en zet de mand neer en loopt weer weg.....

zuchtend vloekt hij dat hij noooit soldaat had moeten worden......

die by the sword
pi_5230279
ach kronar , no hard feelings... en die kasper krijgt toch alles voor elkaar...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 1 augustus 2002 @ 15:57:55 #59
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5230301
* Liselotte is Kasper en z'n oneindige geklets inmiddels wel zat. Ze gaat naar huis, met de smoes dat ze haar haar nog moet wassen en zich moet optutten voor de housewarming vanavond bij metalheadBOC.
Hip to be square
pi_5230983
* metalheadBOC ziet Ninja op het strand lopen en loopt naar hem toe in de hoop iets meer van die bijzonder leuke eilandje te weten te komen
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  donderdag 1 augustus 2002 @ 17:00:45 #61
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5231071
* Met lede ogen ziet de jonge dokter Lotje in de verte verdwijnen. Morgen gaat hij voor enkele weken terug naar het vastenland. Hij hoopt dat ze elkaar voor die tijd nog kunnen zien.
pi_5231139
ha die metalhead! alles goed? ik kom graag op het strand als ik niet in de dojo ben.... euhh iets over het eiland... tja... lastig... ik denk dat je er zelf iets moois van moet maken... ik kan je wel wat tips geven: lekker ontbijten doe je in de ontbtijterie , khalein is een goeie gastheer en je ontmoet er leuke mensen. | voor je telecom stuff kun je bij witste terecht in de primafok! winkel |
lekker ontspannen kun je in de strandtent waar het vooral tijdens zwoele zomeravonden goed toeven is... | ook bij het ranjastalletje is het erg gezellig , ik heb er een zwembad aangelegd dus ook daar zit je goed als het weer eens bloedheet is... en tot slot ; mijn dojo uiteraard ; voor de betere cursus zelfverdediging.. maar je mag natuurlijk ook gewoon voor de gezelligheid langskomen hoor... jeetje , we hebben wel lang staan te praten zeg... ik ga weer terug naar de dojo. ik moet een telefoontje afhandelen met een kennis in Japan... met een beetje mazzel spreek ik 'm nog voordat ie gaat slapen (tijdsverschil... ) ik zie je vanavond wel op de party! * ninja-mod vertrekt naar de dojo...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5231278
hey ninja-mod jah het is alweer laat ik ga nog ff enige voorberijdingen treffen voor vannavond! suc6 met je kennis
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_5239086
Na de gezellig HWP en vooral het samen zijn met Liselotte staat Kronar weer op wacht aan het strand..

De zon begint al warm te worden en het strand ligt er weer mooi bij. z'n piek met vlaggetje staat naast hem in het zand geprikt.

In z'n hart hoopt hij dat liselotte straks langskomt ..

die by the sword
pi_5247333
Na een lange dag op het strand gaat Kronar weer terug naar het kasteel .. maar eerst langs de strandtent voor wat te drinken of zo..
die by the sword
pi_5252144
De volgende ochtend staat Kronar weer op wacht op het strand. Dit keer heeft hij een grote parasol mee genomen een tafeltje tweestoelen een ligbed en een groot windscherm wat zorgt dat er een beschutte plaats is ontstaan op het strand

Hier gaat hij zitten en houd de wacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 03-08-2002 23:12]

die by the sword
pi_5268028
kronar zit nog steeds rustig te wachten op de dingen die komen gaan. Het zand is warm , de lucht blauw en de zon schijnt
die by the sword
pi_5288949
.. Kronar staat op vanuit z'n stoel en loopt naar de kustlijn , z'n voeten lekker in het koele water..

Hij denkt aan Liselotte en haar mooie verschijning..

Dan gaat hij weer terug en gaat weer genieten van de zon..

die by the sword
pi_5313589
Kronar blijft waakzaam op z'n post en ziet in de nacht de lichtjes van voorbij varen de schepen en andere dingen op zee.

Ook de opkomst van de zon maakt hij mee, en hij geniet ervan.

die by the sword
pi_5348093
Kronar ziet de stormen voorbij de kust langs trekken , op het eiland is het nog steeds mooi weer, maar verder op zee woedt een zware storm
die by the sword
  maandag 12 augustus 2002 @ 13:07:27 #71
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5349700
* Opeens voelt Kronar twee armen om z'n nek. Hij draait zich bliksemsnel om, maar er blijkt geen gevaar te dreigen, het is Liselotte.

Hi Kronar Hoe is het?

Hip to be square
pi_5349973
Kronar krijkt recht in de mooie ogen van Liselotte

Goed, eenzaam.. maar dat is nu wel voorbij
Er gebeurt weinig hooguit dat je verderop op zee de bliksem inslagen kan zien van de storm. hier hebben we er geen last van, hier blijft het mooi weer.

Hoe is het met jou.. Je ziet er steeds mooier uit..

die by the sword
  maandag 12 augustus 2002 @ 14:18:02 #73
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5350550
Ow gelukkig dat het hier goed weer blijft. Ik houd niet zo van onweer.

Met mij is het prima Ik moet straks even naar de PC-winkel voor een nieuwe computer.

Hip to be square
pi_5350683
Gezellig.. een nieuwe computer. Als je wilt dat ik wat dozen voor je draag moet je het zeggen hoor.

Het weer blijft goed. en de voorspellingen voor de aankomende weken blijven ook erg goed

die by the sword
  maandag 12 augustus 2002 @ 15:59:19 #75
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5351871
* Na een paar gezellige uurtjes op het strand met Kronar vertrekt Liselotte weer, ze moest vanmiddag immers nog langs de computerwinkel.

Doei Kronar
Als er wat getild moet worden, laat ik het wel weten

Hip to be square
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')